CM-4:n ohjekirjan kysely ja esittäytyminen.

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Simeon
Viestit: 18
Liittynyt: 26 Maalis 2012, 18:54
Paikkakunta: Kauhava

CM-4:n ohjekirjan kysely ja esittäytyminen.

Viesti Kirjoittaja Simeon »

Terve tonkijakolleegat, sain juuri ensimmäisen ilmaisimeni, se on CM-4, palstan kommenttien perusteella valittuna. Onko jollakulla jokin ohjekirja ko laitteeseen? Omani mukana tuli ohjekirja CM-3:een, ilmeisesti paremman puutteessa. Jos jollakulla on jokin tiedostomuotoinen ohjekirja vaikka englanniksi niin ottaisin sen kiitollisin kumarruksin vastaan.

Niin, olen Simeon. Kauhavalta, keski-ikäinen lihaasyövä heteromies, ja terve vaan kaikille. Saatan kirjoitella palstalle silloin tällöin, tähänasti olen vain lueskellut kun ei ole ollut edes detectoria ittellä.

Mutta ohjekirjoista viis, nyt pitää lähteä hakemaan uran ensimmäiset plooturahat sillä ihmisen ei pidä laittaa ilmaisintaan vakan alle tjsp.
Avatar
Luopio
Metallinetsijä
Viestit: 242
Liittynyt: 25 Touko 2011, 21:07

Re: CM-4:n ohjekirjan kysely ja esittäytyminen.

Viesti Kirjoittaja Luopio »

Simeon kirjoitti:Terve tonkijakolleegat, sain juuri ensimmäisen ilmaisimeni, se on CM-4, palstan kommenttien perusteella valittuna. Onko jollakulla jokin ohjekirja ko laitteeseen? Omani mukana tuli ohjekirja CM-3:een, ilmeisesti paremman puutteessa. Jos jollakulla on jokin tiedostomuotoinen ohjekirja vaikka englanniksi niin ottaisin sen kiitollisin kumarruksin vastaan.

Niin, olen Simeon. Kauhavalta, keski-ikäinen lihaasyövä heteromies, ja terve vaan kaikille. Saatan kirjoitella palstalle silloin tällöin, tähänasti olen vain lueskellut kun ei ole ollut edes detectoria ittellä.

Mutta ohjekirjoista viis, nyt pitää lähteä hakemaan uran ensimmäiset plooturahat sillä ihmisen ei pidä laittaa ilmaisintaan vakan alle tjsp.

Jos tarkoitat GM4 nii siihen ei ole saatavana ohjeita edes tehtaalta.... vai mitä Keseppa.
Sytytä uuni niillä GM3 ohjeilla, ei toimi 4:ssa
Golden mask 4

Taivas varjele mitä sieltä tulee
Simeon
Viestit: 18
Liittynyt: 26 Maalis 2012, 18:54
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Simeon »

Harmi, löysin pienoisia osaamispuutteita mutta samasenväliä. Ei ainuttakaan plooturahaa löytynyt vaikka monta tuntia etsin, onkohan tuo Gmmmä rikki? ;) Hevosenkenkä naulojen irtoaminen on ollut ennen varmaan todellinen ongelma, sen oivalsin. Lisäksi löysin n. kahdeksanmillisen pyöreän lyijykuulan ja kummallisen tinapaperikäärön. Lyijy ihan pikkuisen pörisi mutta paljon vähemmän kun rauta. Tinapaperimytystä tuli ihan selväreunainen pörinätön ääni, ihan kuin €uron kolikosta. GM4 löytää aivan riittävän hyvin, liiankin hyvin. Juttu on siinä, että miten hyvin oppii tulkitsemaan niitä ääniä ja ensin säätämään sitä vekotinta. Uskon että noita ääniä oppii aika nopeasti riittävän luotettavasti tulkitsemaan.

Löysin myös kaksi liitupiipun varren pätkää kaivellessani.
Vastaa Viestiin