Kumpi kanattaisi laittaa

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Hubbe
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Touko 2012, 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Kumpi kanattaisi laittaa

Viesti Kirjoittaja Hubbe »

Tervehdys

Tässä hommassa lienee paras aloittaa hankkimalla metallinilmaisin ensin.

Olen harkinnut näin aloittelijana hankkia joko C-SCOPE CS770XD:n tai Garretin ACE 250:n.

Kumpi olisi parempi näin noviisille? Vai oisko joku muu hyvä?
Hubbe
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Touko 2012, 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hubbe »

Kiitos

Taidan olla taipuvainen tuohon ACE 250:seen. Siitä ainakin löytyy käyttäjäkokemuksia.
Onkohan kellään kokemusta tuosta CS770XD:stä? Viehättää sen yksinkertaisuus!?
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Ace 250 on halpa, hauska ja toimii. Myy varmaan vieläkin kuin häkä!
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Hubbe
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Touko 2012, 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hubbe »

Tilasin jo ACE 250 ja ehdin innostuakin. Ovat kuitennii loppu ja Garret ei eurooppaan tällä hetkellä toimita (Elektro Villen vastaus kyselyihini toimitusajoista).

Kattelempa jotain muutta merkkiä. Oiskohan noi GM:t?
Oppiipahan sitä näinkin, mutta ois kiva päästä piipparoimaan.

8)
romu&rautaa
Metallinetsijä
Viestit: 288
Liittynyt: 01 Huhti 2012, 18:22
Paikkakunta: Monninkylä

Viesti Kirjoittaja romu&rautaa »

Osta mun V6--- sillä pääset alkuun.. ja jos ei kiinnostakkaan tää juttu-- niin eipä mennyt paljon rahaa hukkkaan
Hubbe
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Touko 2012, 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hubbe »

Kiitos tarjouksesta, sain kuitenkin ACE 250 hankittuaa. Jo matkahuolossa. :D
Vastaa Viestiin