C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Hubbe
Viestit: 4 Liittynyt: 21 Touko 2012, 15:07
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Hubbe » 21 Touko 2012, 15:18
Tervehdys
Tässä hommassa lienee paras aloittaa hankkimalla metallinilmaisin ensin.
Olen harkinnut näin aloittelijana hankkia joko C-SCOPE CS770XD:n tai Garretin ACE 250:n.
Kumpi olisi parempi näin noviisille? Vai oisko joku muu hyvä?
Hubbe
Viestit: 4 Liittynyt: 21 Touko 2012, 15:07
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Hubbe » 21 Touko 2012, 21:55
Kiitos
Taidan olla taipuvainen tuohon ACE 250:seen. Siitä ainakin löytyy käyttäjäkokemuksia.
Onkohan kellään kokemusta tuosta CS770XD:stä? Viehättää sen yksinkertaisuus!?
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945 Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja
Viesti
Kirjoittaja McSeeker » 23 Touko 2012, 13:33
Ace 250 on halpa, hauska ja toimii. Myy varmaan vieläkin kuin häkä!
Hubbe
Viestit: 4 Liittynyt: 21 Touko 2012, 15:07
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Hubbe » 25 Touko 2012, 21:54
Tilasin jo ACE 250 ja ehdin innostuakin. Ovat kuitennii loppu ja Garret ei eurooppaan tällä hetkellä toimita (Elektro Villen vastaus kyselyihini toimitusajoista).
Kattelempa jotain muutta merkkiä. Oiskohan noi GM:t?
Oppiipahan sitä näinkin, mutta ois kiva päästä piipparoimaan.
romu&rautaa
Metallinetsijä
Viestit: 288 Liittynyt: 01 Huhti 2012, 18:22
Paikkakunta: Monninkylä
Viesti
Kirjoittaja romu&rautaa » 25 Touko 2012, 22:56
Osta mun V6--- sillä pääset alkuun.. ja jos ei kiinnostakkaan tää juttu-- niin eipä mennyt paljon rahaa hukkkaan
Hubbe
Viestit: 4 Liittynyt: 21 Touko 2012, 15:07
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Hubbe » 28 Touko 2012, 19:03
Kiitos tarjouksesta, sain kuitenkin ACE 250 hankittuaa. Jo matkahuolossa.