Muutama tunti tuli pellolla oltua ja saldona romuraudan lisäksi kolme nappia (joista yksi jopa kullattu!) ja jokin härpäke, kertokaa ihmeessä mihin tuo on kuulunut?
Noniin onkin hyvin samaan tyyliset! Kuinkahan vanhoja moiset mahtaa olla? Omani löytyi suht syvältä ja löytöpaikasta muutaman metrin säteellä on löytynyt pari 1800-luvun kolikkoa.. Voisiko hanakin olla noin vanha?
ÖÖÖ.. Mulla olis noihin se samovaari Perintönä tullut ja juurikin hana hukassa. Tilalla on tyyliin sopimaton viritelmä jostain 40 vuoden takaa. Samovaari lienee ihan 1800-luvun lopulta.
smacine kirjoitti:ÖÖÖ.. Mulla olis noihin se samovaari Perintönä tullut ja juurikin hana hukassa. Tilalla on tyyliin sopimaton viritelmä jostain 40 vuoden takaa. Samovaari lienee ihan 1800-luvun lopulta.
Hieno löytö sanoisin!
Jos tuo minun hana sopii siihen teidän viritelmän tilalle,niin lahjoitain sen löytämäni sinulle.
smacine kirjoitti:ÖÖÖ.. Mulla olis noihin se samovaari Perintönä tullut ja juurikin hana hukassa. Tilalla on tyyliin sopimaton viritelmä jostain 40 vuoden takaa. Samovaari lienee ihan 1800-luvun lopulta.
Hieno löytö sanoisin!
Jos tuo minun hana sopii siihen teidän viritelmän tilalle,niin lahjoitain sen löytämäni sinulle.
Kiitos kyllä kelpaa Mittaillaan huomenissa, on sen verran pahassa paikassa terraarion päällä, että en rupea rymyämään sitä alas sieltä nyt. Rouva Lähettäis mut varmaan yöpiipparoinnille ilman piipparia ja lamppua jos onnistuisin herättämään mukulat Laittelen huomenna kuvan siitä.
(anteeksi ketjun varastaminen )