Peltokolikot?

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Urmas
Raavas Tonkija

Peltokolikot?

Viesti Kirjoittaja Urmas »

Olisiko mitään hyötyä/haittaa jos pyyhkäisee peltokolikot vaikka ruokaöljyllä vesipesun jälkeen? Koitin yhteen kolikkoon sitä, ja tuntuu että kuviot näkyvät paremmin. :?:
Garrett At Pro
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger
Pekka Muikku
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Pekka Muikku »

Miksi edes pestä ensin vedellä? Itse puhdistan oliiviöljyssä ja mielestäni lopputulos on hyvä.
Urmas
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Urmas »

Puhdistatko myös muita löytöjä oliiviöljyllä? Käykö halvempi öljy vai pitääkö olla "neitsytöljyä"? :)
Garrett At Pro
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger
Jussi
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Pekka Muikku kirjoitti:Miksi edes pestä ensin vedellä? Itse puhdistan oliiviöljyssä ja mielestäni lopputulos on hyvä.
Itse kokeillut ja kaiken mahdollisen puhdistuskeinon mihin törmännyt ja ainoa mihin itse olen tyytyväinen on tuo oliiviöljy.
garrett ace 250
GM3
XP Deus
Pekka Muikku
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Pekka Muikku »

Urmas kirjoitti:Puhdistatko myös muita löytöjä oliiviöljyllä? Käykö halvempi öljy vai pitääkö olla "neitsytöljyä"? :)
Kyllä olen puhdistellut napit, soljet, kolikot yms. pikkujutut mitä pelloista on noussut. Eiköhän halpa oliiviöljy aja kutakuinkin saman asian kuin kalliimpikin tässä käytössä.... luulisin ainakin.
UrsusArctos
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja UrsusArctos »

Onko oliiviöljyllä ja rypsiöljyllä eroa puhdistuskäytössä?
Akke65
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

UrsusArctos kirjoitti:Onko oliiviöljyllä ja rypsiöljyllä eroa puhdistuskäytössä?
En ole huomannu mitään eroa,samalla lailla se rypsiöljykin pehmentää likaa irti ja jättää kolikkoihin hienon tumman pinnan.
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero

* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Vastaa Viestiin