Minelab x-terra 705 vai fisher f75 ?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
ahomik
Viesti:

Minelab x-terra 705 vai fisher f75 ?

Viesti Kirjoittaja ahomik »

kumpi laitteista soveltuu paremmin käyttööni: viikonloppuisin piippaillaan ja ei kiinnosta hirveesti hienosäädöt eli edellinen laite oli garret ace 250 jonka just myin pois. pääasiassa piippaillaan pelloilla ja metsässä, mutta myös rantoja on tullut koluttua. garretin at prota olen yrittänyt tilata mutta eipä ole saanut...
X-Terra 705+ Pro-Pointer+Fiskars kenttälapio+Garret Sands Scoop.
Juikki

Re: Minelab x-terra 705 vai fisher f75 ?

Viesti Kirjoittaja Juikki »

ahomik kirjoitti:kumpi laitteista soveltuu paremmin käyttööni: viikonloppuisin piippaillaan ja ei kiinnosta hirveesti hienosäädöt eli edellinen laite oli garret ace 250 jonka just myin pois. pääasiassa piippaillaan pelloilla ja metsässä, mutta myös rantoja on tullut koluttua. garretin at prota olen yrittänyt tilata mutta eipä ole saanut...
Ainakin http://www.metallidetektor.ee/ tuolla oli viime viikolla At Pro:ta saatavana ja tilauskin onnistui ilman ongelmia. Noista vaihtoehdoista en osaa sanoa sitten paljoa mitään. Mitä olen lueskellut niin tuo Fisher vaati jonkunlaista perehtymistä säätöihin, eli varmasti Aceen verrattuna työläämpi opetella.
ahomik
Viesti:

Kiitti vinkistä tilasin at goldin nyt sitten tuolta vironpoijilta :D
Juikki

Viesti Kirjoittaja Juikki »

ahomik kirjoitti:Kiitti vinkistä tilasin at goldin nyt sitten tuolta vironpoijilta :D
Eipä mittään. Mulla sama kampe jo tulossa jossakin päin maailmaa.. 8)
Akimbo
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Akimbo »

Täällähän on monelle tulossa goldit :)
Itse kannatin kotimaista tarjontaa ja tilasin finndetectorilta viimeisen varastosta.
Garret AT Gold
Goldenmask 3
Propointer
ahomik
Viesti:

Juu sitä Finndetectorin viimeistä goldia kans yritin mutta olit nopeampi :mrgreen:
jalkku
Metallinetsijä

Re: Minelab x-terra 705 vai fisher f75 ?

Viesti Kirjoittaja jalkku »

Juikki kirjoitti: Ainakin http://www.metallidetektor.ee/ tuolla oli viime viikolla At Pro:ta saatavana ja tilauskin onnistui ilman ongelmia. Noista vaihtoehdoista en osaa sanoa sitten paljoa mitään. Mitä olen lueskellut niin tuo Fisher vaati jonkunlaista perehtymistä säätöihin, eli varmasti Aceen verrattuna työläämpi opetella.

fisher vaatii hieman perehtymistä!! perus etsinnöissä helppo mutta jotain tiettyä etsittäessä pieni paneutuminen koneeseen ohjekirjaan ja täts it. 8)
Vastaa Viestiin