Mikroskooppikamera

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Joness
Raavas Tonkija

Mikroskooppikamera

Viesti Kirjoittaja Joness »

Kaverilta sain jonkun halppis mikroskooppikameran joka kuitenkin toimii mielestäni ihan hyvin. Tällä on helppo katsoa leimat ja muut merkinnät jos on "präntätty" kovin pienellä. En ole varma mistä on ostettu, mutta luultavati tuolta e-villestä, eikä ole kovin kallis. Ainut huono puoli on se, että kuvausnappi on kameran päässä, joten tosi herkästi "tärähtää" nappia painettaessa, mutta ihan hyvä kampe on. Tässä mallikuva jotain 110x suurennoksella korvakorun "hakasen" stanssauksesta, jota meikäläinen ilman tätä kameraa ei kunnolla erota. :roll: Voi suositella.

Kuva
Garrett Ace 250
Garrett pro pointer
Minelab safari
Pauli
Metallinetsijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pauli »

Mikäs ohjelma sulla on käytössä? En ole vielä itse ainakaan muita löytänyt kuin amcap nimisen, joka taitaa olla kaikista yleisin. Tuo kuvausnappi ei ole ainakaan koskaan itsellä toiminut, joten olen aina ottanut vain printscreenillä kuvat. Ja tässä windows seiskassa tuo kuva on ihan pikselöitynyttä, kun 3d-suodatus ei ole käytössä jostain syystä. Eli tällä hetkellä en tuolla omalla lelulla paljon mitään kuvaile...

Olisi kiva kyllä joku vähän parempi softa jostain löytää!
Minelab E-Trac / Garrett ACE250 / Garrett Pro-Pointer
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Mulla ainaki win xpllä toimii parhaiten kun menee omasta tietokoneesta ja klikkaa kameran kuvaketta. Aukeavassa ruudussa pystyy sit hiirellä klikkaan kuvausta varten. Ei tärähdä niin helposti
Joness
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Joness »

Meikäläinen näistä paljoo älyä, mutta irfanview näkyy olevan tallenteessa. Ohjelma oli ajettu vanhaan läppäriin, käyttis vanha XP. :roll:
Garrett Ace 250
Garrett pro pointer
Minelab safari
Vastaa Viestiin