4-6.05.2012 Tapahtuma Myrskylä

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

4-6.05.2012 Tapahtuma Myrskylä

Viesti Kirjoittaja ripit »

Terve

Nyt olisi paikka lähteä eteläsuomeen vaikka inarista.
Eli Uudenmaan Mönkijät Ry järjestää mielenkiintoisen 4- 6.5.2012 perjantaista -sunnuntaihin tapahtuman jossa olisi myös piipparointi mahdollisuus.

Paikalla on ISO eli hehtaareja paljon, mutta myös mielenkiintoinen historiansa takia.
Paikalla on mm vanha meijeri rakennuksineen, vanhojua pihapiirejä,niittyjä , jne..

Alueella tapahtuu! jos vanhat merkit paikkansa pitää paljon tuona viikonvaihteena mm. Maasto, crossi, tieliikenne mönkijä ajoa. Ruokailumahdollisuus, YÖPYMIS mahdollisuus mm armeijan teltat,talolla tai vaikka asuntoautolla., Bändit, karaoket ja muut illanvietot Vanhassa meijerissä Jne.. Lisäksi tuolla meijerillä on TODELLA PALJON NÄHTÄVÄÄ mm. vanhoja flippereitä,pajatsoja,huoltiskamaa, jne..

Jos olet tälläisestä kiinnostunut niin yhdistä huvi ja hyöty ja eikun kohden Myrskylää.

Toivoisin mahdollisilta tulijoilta sen verran aikaa että esittelisimme piippareiden toimintaa käytännössä halukkaille ja kentie saisitte sieltä saatta vaikka löytyä kaveri lapion varteen tai jopa jonkun näköinen emäntäkin.

En voi kehua paikka liikaa, sillä maastoineen ja kaikkinensa se on ainutlaatuinen.

Käy katsomassa www.uudenmaanmonkijat.fi

http://uudenmaanmonkijat.fi/ajankohtais ... myrskylae/

T Jari 0400-791843 voit soittaa jos haluat lisää hehkutusta :)

Ps. Paikalle voi tulla täysin turvallisin mielin myös lasten ja koko perheen voimin eli mitään hörhöjä siellä ei siedetä.

Kuva

Kuva

Kuva
[/img]
Kuva
Kuva

Kuva
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Avatar
NÄÄTÄ
Kunniajäsen
Viestit: 1530
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 12:52
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja NÄÄTÄ »

Hienon oloinen tapahtuma!
Pääseekö tuolla pelloillekin piippailemaan vai onko metsämaastoa?
Golden Mask 4W Pro + Garrett ProPointer
(Entisiä vehkeitä: ACE250, Blisstool LTC48 ja 64 v1, AT Pro, XP Deus)
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ripit »

NÄÄTÄ kirjoitti:Hienon oloinen tapahtuma!
Pääseekö tuolla pelloillekin piippailemaan vai onko metsämaastoa?
Alueella on aikalailla laidasta laitaan maastoa mm sitä peltoa. Alueeelta löytyy myös vanha tien / pohjaa.
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Avatar
Taurus
Kunniajäsen
Viestit: 4686
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 14:55
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Taurus »

Voiko sinne tulla muuten vaan, vaikka muutamaksi tunniksi piippailemaan, ettei tarvitsisi ostaa noita osallistumispaketteja? :D
Garrett AT Pro

Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ripit »

Taurus kirjoitti:Voiko sinne tulla muuten vaan, vaikka muutamaksi tunniksi piippailemaan, ettei tarvitsisi ostaa noita osallistumispaketteja? :D

Tervetuloa vaan !
Kello 08.00- 18.00 aikana voi alueella olla ( hae passisi UMRY:n teltalta tullessasi, on oltava näkyvissä kun liikut alueella. ) Kello 18.00 alue suljetaan muilta paitsi pakettien haltioilta.

Huom !
Jos olette tehneet aikaisemmin mielenkiintoisia löytöjä, tuokaa niistä tietoa mukananne.
Me noviisit kuulisimme niistä tarinaa mielellään. :D
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Avatar
Taurus
Kunniajäsen
Viestit: 4686
Liittynyt: 11 Heinä 2011, 14:55
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Taurus »

ripit kirjoitti:
Taurus kirjoitti:Voiko sinne tulla muuten vaan, vaikka muutamaksi tunniksi piippailemaan, ettei tarvitsisi ostaa noita osallistumispaketteja? :D

Tervetuloa vaan !
Kello 08.00- 18.00 aikana voi alueella olla ( hae passisi UMRY:n teltalta tullessasi, on oltava näkyvissä kun liikut alueella. ) Kello 18.00 alue suljetaan muilta paitsi pakettien haltioilta.

Huom !
Jos olette tehneet aikaisemmin mielenkiintoisia löytöjä, tuokaa niistä tietoa mukananne.
Me noviisit kuulisimme niistä tarinaa mielellään. :D
Juu kiitos! En tosin tiedä vielä onko mulla silloin vapaata, mutta jos on niin saatanpa piipahtaa.
Garrett AT Pro

Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ripit »

ripit kirjoitti:
Taurus kirjoitti:Voiko sinne tulla muuten vaan, vaikka muutamaksi tunniksi piippailemaan, ettei tarvitsisi ostaa noita osallistumispaketteja? :D

Tervetuloa vaan !
Kello 08.00- 18.00 aikana voi alueella olla ( hae passisi UMRY:n teltalta tullessasi, on oltava näkyvissä kun liikut alueella. ) Kello 18.00 alue suljetaan muilta paitsi pakettien haltioilta.

Huom !
Jos olette tehneet aikaisemmin mielenkiintoisia löytöjä, tuokaa niistä tietoa mukananne.
Me noviisit kuulisimme niistä tarinaa mielellään. :D
Eli tuo 08.00-18-00 välinen aika koskee launtaita 5.5 jolloin voi tulla piippailemaan.
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ripit »

Hei,
Pannaas muutama kuva ja tieto lisää paikasta.

Eli paikalta löytyy mm mustalaiskaivo? vanhaa tienpohjaa useammassakin kohdassa, niittyjä ja peltoja, useita pihapiirejä ( kaikista ei ole lupaa vielä kysytty)

vanhoja jo osittain metsittyneitä pellonpohjia, jne..



Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
[/img]

Paikan päällä on mahdollisuus syödä lounas ja kahvitella ynm.

Kukaan ei ole vielä ilmoittautunut! ja jos ilmoittautumisia ei tule ennen 22.04 suljemme tämän mahdollisuuden ja voimme ohjata siihen varatun kaverin muihin opastustöihin :D

http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 20&start=0

Tervetuloa mukaan vaan!

Voipi soittaa jos kysyttävää 0400-791843
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ripit »

No niin laitetaanpa topiikkia ylöspäin.

Eli tuolla on edelleen neitseelliset maastot pipparointiin ja aivan varmasti paikkoja josta jotain mielenkiintoista löytyy.
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ripit »

No niin
UMRY:lla oli tänään ajotapahtuma ja kun kerroin uusille kasvoille että voisi olla 5.5 myös jonkinlainen piippari porukka paikalla oli innostus suuri.
Osa Mönkijöillä ajavista henkilöistä saattaa omistaa 100 hehtaaria peltoa joten nyt tekemään piippailu sopimuksia.

Huomenna tämä mahdollisuus sulkeutuu!

Että silleen
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Avatar
MrHubaLuxus
Viestit: 44
Liittynyt: 31 Loka 2009, 15:53
Paikkakunta: Vantaa

höh

Viesti Kirjoittaja MrHubaLuxus »

Tonne olis kiva tulla mutta aikatauluun ei sovi :(
Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ripit »

Moi sami !
Näin tää menee, mutta meinaan hankkia luvat ja sopimukset itse! kun muita ei ole ilmaantunut. Voidaan sitten vaikka kimpassa käydä piippailemassa!
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ripit »

Moi!
Ikävä kyllä Piippailu tapahtuma on peruttu, koska osallistujia ei ilmaantunut :cry: mutta muut tapahtumat ja ajot tehdään ohjelman mukaan.

Joskus toisen kerran sitten :D
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Avatar
JK
Kunniajäsen
Viestit: 2165
Liittynyt: 10 Elo 2008, 21:23
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja JK »

Harmi kun ei löytynyt osallistujia.
Kiitos ja kunnia sitkeästä yrityksestä.
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Harmittavasti tais tuo ajankohta karsia osallistujia myös. Itsekkin olisin ollu kiinnostunu tulemaan paikalle mutta ei vaan kykene jakautumaan useampaan paikkaan. Tulevaisuudessa ois mukavaa jos ois mahdollisuus vastaaviin yhteisjuttuihin.
Vastaa Viestiin