Tulokas

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
SP81

Tulokas

Viesti Kirjoittaja SP81 »

Moi kaikille!

Olen Pietarsaaresta kotoisin ja kahden lapsen isä.

Olen juuri hommannut piipparin itselleni, Garretin AT Gold.
Luulen sen ainakin olevan ok!
Olen jo hieman päässyt kokeilemaan ja tuntuu ihan hyvältä vehkeeltä, täytyy vielä opetella noita säätämis hommia, mutta kyllä se tästä.
Kiva foorumi tuntuu täällä olevan on todella paljon erittäin tärkeätä tietoa metallin etsinnästä yms.

No juu olen jo kauan ollut kiinnostunut aarteiden etsinnästä, siitä asti kun ymmärsin mikä aarre on. käytössäni on ollut sellainen lasten etsin noin 20v ikäinen ehkä, Isäni sen joskus minulle hommasi. Eihän sillä ole löytynyt kuin rauta romua, mutta paras löytö taitaa olla bilnäsin kirves joka vieläkin on kovassa käytössä itselläni. No nyt sitten oli aika vähän paremmalle laitteelle.

Lähden mielelläni mukaan "Opiskelemaan" jos joku haluaa kaveria?
Mielellään Pietarsaaren lähistöltä, Kokkola, Toholampi ym.
:D
raiban
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja raiban »

Tere tulemast foorumille ja mukavan harrastuksen pariin.Etsi isojakokarttoja 1700-luvulta ja löydät vanhoja peltoja sieltäpäin.Aluehan on vanhaa siellä.Varmasti tulet löytämään "aarteita "sieltä :lol:
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
jalkku
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja jalkku »

Moro ja tervetuloo!!
Täällähän äkkiä sanotaan mikä on kyseessä kun löydöt kuvineen tuo julki!

no sieltä kokkolan suunnal tähän lajiin aika profesorional on tuo keseppa :)

en tier miten hällä aika riittää :roll:

mut käyttäjälistaa ku selailee ja laittaa viestii ni kyllähän niitä ettiäkavereita löytyy.
ei muutakon naapurinki pellot syyniin ja vot kaikki ihmettelee miten sinne tuommonenkin on joutunu.. :lol:
niitä säätöjä edelleen haetaan paremmiks ja paremmiks... mahtaako ikän parhaat löytyykään :D
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Voishan tota rehvata niin voin vaikka opastaa alkuun. Kuten todettua juuri nyt on aika kiirusta mut eiköhän se parin viikon sisään ala helpottaa. Laita mulle vaikka privaviestinä numeros niin soitan jossain välissä.

Tervetuloa joukkoon.
Kätkäläinen
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

Tervetuloa täältäkin :D
Longway
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Longway »

Tervetuloa täältäkin :)

Alkaa täälläpäinkin olemaan jo sen verran harrastajia, että vois täälläkin
onnistua joku minimiitti :?:
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Eiköhän sellanen saad aikaseks mahdollisimman pian :)
Vastaa Viestiin