Tero kirjoitti:ainoa huonopuoli on että maastokartat ovat kalliita.
Eiköhän noi kartat saa ladattua netistäkin, jos vaan uskaltaa. Laitontahan se on, mutta...
Etsijä82 kirjoitti:en itse taida kehdata kuvata itseäni piipparoimassa ainakaan yleiseen levitykseen tarkoitettuna,joutuu vielä naurunalaiseksi.

No mä oon oikeestaan tosi ujo ja epäsosiaalinen tyyppi huonolla itsetunnolla, joten en tiiä mitä tästäkään tulee.. Pari kertaa yrittänyt selittää yksin kameralle jotain, mutta ei oikee osaa puhua ja parin otoksen jälkeen tulee semmonen "Ei vi**u antaa olla"...
Kameralle puhuminen muiden ihmisten kuullen onkin jo aika haaste!
Täytyy kuitenkin yrittää. Ehkä se hetken harjoittelun jälkeen luonnistuu paremmin ja kun pari kertaa onnistuu ja näkee itsensä ruudulta ja toteaa, että enhän mä nyt surkeelta näytäkkään... Eihän sitä nyt ole edes ihan pakko kuvata itseään vaan kuvaa sen mitä itse näkee.
On käynyt myös mielessä, jos yrittäisi "juontaa" videonsa englanniksi.

Saisi varmasti enemmän kansainvälistä kiinnostusta, mutta voi olla aika hyvä näky, kun tällänen henkinen mursu, joka ei ole oikeastaan koskaan puhunut livenä englantia paitsi sen mitä on ollut koulussa pakko alkaisi selittää. Dubbaus ja tekstitys on tietysti toinen vaihtoehto.