-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Nafti pari tuntia.Sitten jotenkin loppu fiilis kun tuota roskaakin siinä sivussa tietenkin nousee ja tuo rannekin alkoi ilmoittelemaan että kolmen päivän piippailu
vaikuttaa.
Garret 250,Garret propointter, Fiskarssin kaivuuvälineet
ja kauheesti intoa
Hyvältä vaikuttaa! Menee 500€ rikki kevyesti tällä kaudella, jos tahti pysyy yhtään tuollaisena. Tuota rannetta kannattaa varoa. Palstalta löytyy hyviä ohjeita miten välttää turhat rasitusvammat. Mä itse ajattelin tasata rasitusta tällä kaudella niin, että eurot huispaan vasurilla ja pellot oikealla, niin tulee tasaisesti kuormitusta molemmille käsille.
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
patti kirjoitti:Hyvältä vaikuttaa! Menee 500€ rikki kevyesti tällä kaudella, jos tahti pysyy yhtään tuollaisena. Tuota rannetta kannattaa varoa. Palstalta löytyy hyviä ohjeita miten välttää turhat rasitusvammat. Mä itse ajattelin tasata rasitusta tällä kaudella niin, että eurot huispaan vasurilla ja pellot oikealla, niin tulee tasaisesti kuormitusta molemmille käsille.
t. patti
Hyvä tahti! Käpälää kannattaa tosiaan varoa, välttää turhaa puristamista ja pitää etsimistahti rauhallisena. Toisaalta äkkiä se käsi tottuukin.
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer