Kadonnut ammattisormus, Meilahti Helsinki

Oletko kadottanut kallisarvoisen korusi tai tippuiko esim. työkoneestasi vaikeasti saatava osa. Vai muistatko jo vuosia sitten kadottaneesi jonkin metalliesineen jonnekkin, mistä et koskaan enää kuvitellut sen löytyvän. Kirjoita tälle foorumille ja kysy jos joku aarremaanalla.comin jäsenistä osaisi auttaa.
euro3000

Kadonnut ammattisormus, Meilahti Helsinki

Viesti Kirjoittaja euro3000 »

Terve!

Kuulin juuri radiosta jutun harrastajakunnastanne ja tarviisin apuanne!

Viime kesänä (2011) olin Meilahden frisbeegolf-radalla heittämässä ja otin ammattisormukseni sormesta jotta en hukkaisi sitä. Ironista, eikö? Laitoin sen ruskean väriseen nahkakukkaroon ja kukkaron kassiini. No, pelin tohinassa sitten kukkaro lensi kassista ulos, sormus sisällään! Mitä luultavimmin se makoilee jossain väylien varrella, tosin taukoja pidimme metsän katveessa myös.

Olen koittanut käydä etsimässä mutta ruskean kukkaron löytäminen kangas-\kalliomaastosta on hyvin vaikeaa ilman teknisiä välineitä.

Tässä kuva:
Kuva

Sormuksessa leimat KELLO ja vuosileima I9. Itse sormus 585 kultaa
kuin kuvassa näkyvä ammattitunnuskin. Metallinen holkki on H4 rosteria.

Jos jotakuta kiinnostaa lähteä etsimään\löytää harrastuksen ohessa, olen valmis maksamaan löytöpalkkion 100 euroa! Sormus on erittäin tarkeä henkilökohtaisuudessaan.

.Erno
jalkku
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja jalkku »

pistetääs pientä pohjustusta...
otitko hukkaamis aikana yhteyttä löytötavaratoimistoon (ettei omistaja vaan ol vaihtunu)
oliko kukkarossa jotain muuta kuin sormus, mistä vois näyttää et se on sinun kukkaro??

ja reittihän pitäis aika tarkkaan tietää (myös mahd. etsijän) ja taukokohdat.
nämä siksi että saatais etsijöitä ilmottautumaan tuolta suunnalta.. :)
ja tämä viiminen sit yv:llä mahd.ilmottautuneelle ettiälle. :wink:
Vastaa Viestiin