Finndetectorilla on jotain häikkää ja ymmärsin että tilaus pitää tehdä sähköpostitse joten niin tein ja toivon ainakin että tilasin sen at pron

Minulla on lyhyt piipparointi ura takana, ostin ensimmäisen etsimen syksyllä ja se varastettiin sitte myöhemmin syksyllä.
Ensimmäinen etsin oli Garrett ace 250, siitä alkoi ikuinen ystävyys garrettin kanssa.
Nytten kun vihdoin olen päässyt edes jotenkin jaloilleni ja hyvän ja uskollisen ystävän menetyksen yli niin päätin että on aika siirtyä eteenpäin.

Tässä ketjussa tulen esittelemään löytöjäni ja turisemaan niin piipparoinnista kuin esimerkiksi kalastuksesta ja muista vapaa-ajan harrastuksista.
Vaikka sivusto onkin piipparoinnille tarkoitettu niin en usko että kukaan inhaloi hernuleita nenuliin jos tänne putkahtaa vaikka löytöjen sekaan pari kalakuvaa kunhan tuo kuhakausi alkaa

Vähän tietoa itsestäni vaikka viellä, eli:
Olen nuori sälli kaarinasta
Intohimojani on Piipparointi, kalastus ja tyttöystävä

Täytän 18 vuotta 30.3

Enkä itseasiassa tiedä miten juhlistan synttäreitäni, ajatus siitä että istun yksin kotona lueskellen aarremaanalla foorumia ja kuolaamassa chicagoronin youtube videoita on piinannut minua jo hetken aikaa

No... ei sillä että foorumissa mitään vikaa olisi siis !

Tulipas pitkä ja tylsä alotus postaus

Nytten vaan unta palloon (jos nyt tärinöiltäni saan). Jännittää siis että menikö tilaus perille. Eiköhän tännekkin saada pian kuvia löydöistä, niin uusista kuin vanhoistakin, olisi pari mielenkiintoista esinettä joista haluaisin kuulla asiantuntioiden mielipiteitä.

-Michael