Oulun seudun piippailijoiden yhteistapaaminen?
- VeeVee
- Raavas Tonkija
Asia on nyt ollu pöydällä tovin, joten ehdotan:
Tapaaminen lauantaina 7.4. Oulaisten Nesteellä klo 18:00. Ohjelmassa keskustelua metallinpaljastusharrastuksesta, metallinpaljastimista, löydöistä, mahdollisten yhteispiipparointitapahtumien järjestämisestä Oulun seudulla, sekä kaikesta muustakin mikä mieltä painaa. Kahvit ja muut jokainen maksaa itse.
Jokainen, joka on tulossa, ilmoittakoon/vahvistakoon tulemisensa vielä kerran tässä viestiketjussa. Jos osallistujia on enemmän kuin 6, kyselen pöytävarausta.
Tapaaminen lauantaina 7.4. Oulaisten Nesteellä klo 18:00. Ohjelmassa keskustelua metallinpaljastusharrastuksesta, metallinpaljastimista, löydöistä, mahdollisten yhteispiipparointitapahtumien järjestämisestä Oulun seudulla, sekä kaikesta muustakin mikä mieltä painaa. Kahvit ja muut jokainen maksaa itse.
Jokainen, joka on tulossa, ilmoittakoon/vahvistakoon tulemisensa vielä kerran tässä viestiketjussa. Jos osallistujia on enemmän kuin 6, kyselen pöytävarausta.
Varusteet:
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Vanhin kolikko:
1/6 öre 1668
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Vanhin kolikko:
1/6 öre 1668
Täällä yks varma paikallaolija. Mukaan otan etsimiä ja varusteita jos joku haluaa niihin tutustua. Veeveen ehdottama "ohjelma" kuulostais hyvältä. Ehdottaisin että kaikki miettis valmiiks onko mahdollista järjestää yhteistapahtumaa myöhemmin jollaki pellolla. Pitäishän meidän jo saada sellanen aikaseks. Jos vaan paikka löytyy niin minä ainakin voin auttaa järjestämisessä jos on tarvetta.
Mennään tällä kertaa Veeveen suunnitelman mukaan ettei mene liian tiukille. Eihän tämä tietenkään ole viimonen tapaaminen täällä suunnalla vaan tarkotus ois nimenomaan suunnitella kuvioita tulevaisuudelle. Siks ois tietysti paras jos mukana ois mahdollisimman moni. Onneks meillä ajoetäisyydet on nyt aika kohtuulliset, ainaki mun mielestä. Yleensä mulla on ollu ajettavaa 300-500 km näihin tapaamisiin.
Täältähän Oulun suunnalta pitäs tulla kimppakyydillä...turhaan tuon reilun 200km lenkin ajaa joka osallistuja omalla autolla.. Polttoainekustannukset jaetaan niin ei pahan hintanen reissu tule.. vai?
GM 4
Kenttälapio
Puutarhalapio
VW Transporter
Paras kolikko: 25p 1868
Vanhin : Hopeinen 1 fyrk , 1575-1592
Kenttälapio
Puutarhalapio
VW Transporter
- VeeVee
- Raavas Tonkija
Alahan kyseleen jo Oulun porukalta kimppakyytihommia, ettei tuu kiire:)
Sehän ois hyvä siinäki mielessä, jos siellä on paljon ajokortittomia harrastajia. Pääsisivät hekin..
Miten lienee, oisko Kesepan tulosuunnaltaki järkevää pistää kimppakyyti pystyyn?
Sehän ois hyvä siinäki mielessä, jos siellä on paljon ajokortittomia harrastajia. Pääsisivät hekin..
Miten lienee, oisko Kesepan tulosuunnaltaki järkevää pistää kimppakyyti pystyyn?
Varusteet:
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Vanhin kolikko:
1/6 öre 1668
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Vanhin kolikko:
1/6 öre 1668
Kimppakyytiä kannattais tosiaan tähän harrastaa. Varmasti ois sellasia jotka haluais tulla mut ei oo kulkupeliä tai korttia. Itse en voi auttaa tässä tapauksessa koska olen reissussa tuolloin ja tuun paikalle suoraan siltä. Aripne tulee toholammin suunnalta eli sieltä ehkä vois löytyä kyytiä. Longway on Kokkolan suunnalta mut en tiedä vielä oisko hän tulossa.
Kyllähän nuo jotku saa yksinki aika paljon juttua kehiteltyäKeseppa kirjoitti:Ei taida olla tarkkaa tietoa lukumäärästä kun on avoin kutsu kaikille osallistumaan eli ei tarvitse ilmottautua. Toisaalta eihän keskusteluun tarvita kuin kaks henkeä mut eiköhän enemmänki tuu.
GM 4
Kenttälapio
Puutarhalapio
VW Transporter
Kenttälapio
Puutarhalapio
VW Transporter
Neste.
Paikalla ollaan näillä näkymin.
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Fisher F75 SE
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Neste
Vielä tuosta tapaamisesta. Lauantai Neste suljetaan klo 21.00, kun tuo tapaamispäivä on pääsiäisaatto,onko silloin myös klo 21.00 ja riittääkö 3 tuntia?
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Fisher F75 SE
Tunsin TAAS pakonomaista tarvetta laittaa tän linkin kun jotenkin on niin osuva...VeeVee kirjoitti:Juu, eipä tästä nyt ota selvää, että montako meitä on loppujenlopuksi tulossa sinne Noh, minä meen paikanpäälle ainaki... Voihan sitä omikseenki höpötellä
http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs
No niin..nyt vois sitten ne jotka kyytiä tarvii tuonne Oulaisiin niin ilmottautua. Kyytiin mahtuu mun lisäksi 7 heppua! jos oikein vetää luita läjään niin 9
Eli tulossa ollaan.jos ei muita tule täältä suunnalta niin sitten tulen yksin.
Eli tulossa ollaan.jos ei muita tule täältä suunnalta niin sitten tulen yksin.
GM 4
Kenttälapio
Puutarhalapio
VW Transporter
Kenttälapio
Puutarhalapio
VW Transporter