Infinium LS, Sea Hunter ja AT Pro kuulokeadapteri

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Infinium LS, Sea Hunter ja AT Pro kuulokeadapteri

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Tuollasen adapterin olen ajatellut tilata. Alla on linkki Regtonin sivulle mistä tuommonen löytyy. Jos jollaki on linkki paikkaan mistä tuo löytyis halvemmalla niin otan kiitollisena vastaan.

http://www.metaldetectorshop.co.uk/shop ... 61955.html

Ajattelin samalla tilata muutakin, esimerkiksi ylimääräisen kelan latausklipsin deussiin. Jos joku kaipaa jotain sieltä niin vois tehä vaikka yhtestilauksen
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Re: Infinium LS, Sea Hunter ja AT Pro kuulokeadapteri

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Keseppa kirjoitti:Tuollasen adapterin olen ajatellut tilata. Alla on linkki Regtonin sivulle mistä tuommonen löytyy. Jos jollaki on linkki paikkaan mistä tuo löytyis halvemmalla niin otan kiitollisena vastaan.

http://www.metaldetectorshop.co.uk/shop ... 61955.html

Ajattelin samalla tilata muutakin, esimerkiksi ylimääräisen kelan latausklipsin deussiin. Jos joku kaipaa jotain sieltä niin vois tehä vaikka yhtestilauksen
Meinasitko pärjätä ilman vesitiiviitä kuulokkeita?
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Re: Infinium LS, Sea Hunter ja AT Pro kuulokeadapteri

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

McSeeker kirjoitti:
Keseppa kirjoitti:Tuollasen adapterin olen ajatellut tilata. Alla on linkki Regtonin sivulle mistä tuommonen löytyy. Jos jollaki on linkki paikkaan mistä tuo löytyis halvemmalla niin otan kiitollisena vastaan.

http://www.metaldetectorshop.co.uk/shop ... 61955.html

Ajattelin samalla tilata muutakin, esimerkiksi ylimääräisen kelan latausklipsin deussiin. Jos joku kaipaa jotain sieltä niin vois tehä vaikka yhtestilauksen
Meinasitko pärjätä ilman vesitiiviitä kuulokkeita?
Kyllä nuo sukelluksen kestävät joutuu vielä hankkimaan mutta nyt aluks meinasin käyttää sellasia halpoja joita ei haittaa kastuminen/särkyminen. Siks tuo adapteri. Lisäks ne halvat mitä minulla on ovat avoimia eli ei niin hiostavia. Minä kun ja varsinkin mun korvat osaavat tuon hikoilemisen taidon.

edit lisäys: Hankin tuon Infiniumin myös maan päällä käytettäväks. Paikkoja sille on jo tiedossa :D
Avatar
NÄÄTÄ
Kunniajäsen
Viestit: 1530
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 12:52
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja NÄÄTÄ »

HUOMIO AT PRO:n omistajat! Sama laittaa nyt yhtä aikaa tilaukseen tuo adapteri, niin ei tule postit niin kalliiksi. Kuitenkin haluatte käyttää normiplugillakin olevia kuulokkeita. Lisäksi tämä tulee kyynärtukeen kiinni, joten johtokaan ei ole enää tiellä. :!: :!: :!:
Golden Mask 4W Pro + Garrett ProPointer
(Entisiä vehkeitä: ACE250, Blisstool LTC48 ja 64 v1, AT Pro, XP Deus)
Avatar
trk
Viestit: 29
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:19
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja trk »

Texas Premium Detectors näyttäisi myyvän adaptereita ebayssa ~27 eurolla Suomeen toimitettuna.
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Re: Infinium LS, Sea Hunter ja AT Pro kuulokeadapteri

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Keseppa kirjoitti: Kyllä nuo sukelluksen kestävät joutuu vielä hankkimaan mutta nyt aluks meinasin käyttää sellasia halpoja joita ei haittaa kastuminen/särkyminen. Siks tuo adapteri. Lisäks ne halvat mitä minulla on ovat avoimia eli ei niin hiostavia. Minä kun ja varsinkin mun korvat osaavat tuon hikoilemisen taidon.
En minäkään tuon kanssa varmasti tule sukeltelemaan mutta on mukavaa kun luurit voi ottaa pois päästä välillä ja kastuminen ei haittaa. Vedessä on helppoa vaan upottaa polla veteen niin lähtee hiet samalla pois :)
edit lisäys: Hankin tuon Infiniumin myös maan päällä käytettäväks. Paikkoja sille on jo tiedossa :D
Jees, olen kuullut että on toimiva peli myös maalla!

Oletkos tämän videon nähnyt?

http://www.youtube.com/watch?v=lgO4CZz7Itg
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

trk kirjoitti:Texas Premium Detectors näyttäisi myyvän adaptereita ebayssa ~27 eurolla Suomeen toimitettuna.
Koitin käydä kattomassa mutta en löytänyt muuta kuin maininnan että adaptereita on saatavilla. Oisko sulla tarkempaa linkkiä vai pitäiskö viestiä sinne suoraan.
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Re: Infinium LS, Sea Hunter ja AT Pro kuulokeadapteri

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

McSeeker kirjoitti:
Keseppa kirjoitti: Kyllä nuo sukelluksen kestävät joutuu vielä hankkimaan mutta nyt aluks meinasin käyttää sellasia halpoja joita ei haittaa kastuminen/särkyminen. Siks tuo adapteri. Lisäks ne halvat mitä minulla on ovat avoimia eli ei niin hiostavia. Minä kun ja varsinkin mun korvat osaavat tuon hikoilemisen taidon.
En minäkään tuon kanssa varmasti tule sukeltelemaan mutta on mukavaa kun luurit voi ottaa pois päästä välillä ja kastuminen ei haittaa. Vedessä on helppoa vaan upottaa polla veteen niin lähtee hiet samalla pois :)
edit lisäys: Hankin tuon Infiniumin myös maan päällä käytettäväks. Paikkoja sille on jo tiedossa :D
Jees, olen kuullut että on toimiva peli myös maalla!

Oletkos tämän videon nähnyt?

http://www.youtube.com/watch?v=lgO4CZz7Itg
Tuolta texsasista näyttäs löytyvän kohtuuhintasia vedenkestäviä kuulokkeita, riippuen tietysti siitä paljonko tulee tullia :evil: .

Vedenkestävät tosiaan ois hyvät jos haluaa välillä kurkkia pohjaan :lol: . Ehdottomasti ne pitää olla vaihtoehtona tulevaisuudessa.

Olen kyllä nähnyt tuon videon. Vois ehkä ens talven aikan koittaa väsätä tollasen suoran varren. Tuommosella sais kyllä tasapainon hyväks. Toisaalta se teleskooppivarsi mitä olen hankkimassa on myös ns. suora varsi.
Avatar
NÄÄTÄ
Kunniajäsen
Viestit: 1530
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 12:52
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja NÄÄTÄ »

On tuolla Texas premiumilla myös noita, tuolla land and sea headphones-osastolla 33 taalaa/kpl. Jos tuolta tilataan, niin voisin tilata samalla tuon sniperin AT PRO:hon.
Golden Mask 4W Pro + Garrett ProPointer
(Entisiä vehkeitä: ACE250, Blisstool LTC48 ja 64 v1, AT Pro, XP Deus)
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Sellanen vaan tuli mieleen että jos jenkeistä tilaa niin jokaisen kannattaa tilata omansa koska sillon arvo jää niin pieneks ettei mene veroja/tulleja.

Itelläki on ollu ajatuksena tilata jenkeistä lisäkela tuohon Infiniumiin mutta pitää vielä jarruttaa sitä kun on niin paljo tullu hankittua. Tietysti jos useampi tilaa esim. keloja samalla niin sillon yhteistilaus vois kannattaa. Pitää vaan selvittää plajonko tulee tulleja ja veroja sekä ottaa huomioon mahdolliset toimituskulut sitte täällä kotomaassa. Suunnitellaan
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

NÄÄTÄ kirjoitti:On tuolla Texas premiumilla myös noita, tuolla land and sea headphones-osastolla 33 taalaa/kpl. Jos tuolta tilataan, niin voisin tilata samalla tuon sniperin AT PRO:hon.
No nyt löysin. Kattelin vaan kuvia aikasemmin enkä tunnistanu sitä :oops:

AT:n sniper kela näkyy olevan aika edukas siellä kuten myös monet muut kelat. Mullekki kelpais Infiniumiin sniperi ja myös 12*14 mono kela suojalla. Tuota suojaa tarvisin muutenkin kun sama suoja sopii vakiokelaanki.

Nuo toimituskulutkin on aika kovat tuolta Regtonilta. Ei todellakaan kiinnosta maksaa 15 puntaa toimituskuluja kun osakin maksaa jo 28 puntaa. Kyllä tuo englannin hintataso on karannu ihan käsistä :evil: Just näin myynnissä olleen käytetyn Deussin. Hinta oli sama kuin meillä uutena ja meni vielä kaupaks :shock:
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Saako infiniumiin sniperin?
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

McSeeker kirjoitti:Saako infiniumiin sniperin?
No tavallaan. Siihen on kaks pientä kelaa olemassa ihan Garrettilta. 3*7 DD ja 5*10 DD. Noitten lisäks on vielä vakio DD:n lisäks 8 ja 10*14 mono kelat. Löytyy sit vielä muitaki valmistajia. Australiassa on yks joka tekee mm. 5 tuuman pyöreetä DD kelaa.
Avatar
trk
Viestit: 29
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:19
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja trk »

Keseppa kirjoitti:
trk kirjoitti:Texas Premium Detectors näyttäisi myyvän adaptereita ebayssa ~27 eurolla Suomeen toimitettuna.
Koitin käydä kattomassa mutta en löytänyt muuta kuin maininnan että adaptereita on saatavilla. Oisko sulla tarkempaa linkkiä vai pitäiskö viestiä sinne suoraan.
http://cgi.ebay.com/Garrett-Pro-Headpho ... 0325396155

Toivottavasti linkki pelaa. Itse olen nyt tilannut tuolta aiemmin ACE:n sniper-kelan sekä äskettäin AT-Pro:n sniper-kelalla, ja toimitus ym. ovat hoituneet todella nopeasti ja mallikkaasti.
Huispain: Garrett AT Pro
Vanhin kolikko: Kristiinan ¼ äyriä 1654
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

trk kirjoitti:
Keseppa kirjoitti:
trk kirjoitti:Texas Premium Detectors näyttäisi myyvän adaptereita ebayssa ~27 eurolla Suomeen toimitettuna.
Koitin käydä kattomassa mutta en löytänyt muuta kuin maininnan että adaptereita on saatavilla. Oisko sulla tarkempaa linkkiä vai pitäiskö viestiä sinne suoraan.
http://cgi.ebay.com/Garrett-Pro-Headpho ... 0325396155

Toivottavasti linkki pelaa. Itse olen nyt tilannut tuolta aiemmin ACE:n sniper-kelan sekä äskettäin AT-Pro:n sniper-kelalla, ja toimitus ym. ovat hoituneet todella nopeasti ja mallikkaasti.
Kiitokset. Jo löyty.

Ei sulla sattuis oleen noita tullin laskelmia tallessa. Millä prosentilla noihin lasketaan tulli ja lisäks tulee tietysti ALV sille.
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Yleisenä nyrkkisääntönä voidaan sanoa että kun laittaa 30% lisää hintaan niin sillä tulee katettua alvit, tulli ja vähän päälle.
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
trk
Viestit: 29
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:19
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja trk »

Keseppa kirjoitti:
trk kirjoitti:
Keseppa kirjoitti: Koitin käydä kattomassa mutta en löytänyt muuta kuin maininnan että adaptereita on saatavilla. Oisko sulla tarkempaa linkkiä vai pitäiskö viestiä sinne suoraan.
http://cgi.ebay.com/Garrett-Pro-Headpho ... 0325396155

Toivottavasti linkki pelaa. Itse olen nyt tilannut tuolta aiemmin ACE:n sniper-kelan sekä äskettäin AT-Pro:n sniper-kelalla, ja toimitus ym. ovat hoituneet todella nopeasti ja mallikkaasti.
Kiitokset. Jo löyty.

Ei sulla sattuis oleen noita tullin laskelmia tallessa. Millä prosentilla noihin lasketaan tulli ja lisäks tulee tietysti ALV sille.
Kokonaishinta paketille (AT Pro + sniper + kelasuojat) oli 635 taalaa eli noin 450 euroa. Tullausprosentiksi tuli 2.7, jolloin alv+tulli tekivät hieman vajaa 120 euroa. Voin kaivaa tuon tariffinumeron myöhemmin jos sille on kiinnostusta.
Huispain: Garrett AT Pro
Vanhin kolikko: Kristiinan ¼ äyriä 1654
mörkö
Innostunut Etsijä
Viestit: 73
Liittynyt: 19 Syys 2011, 10:04
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja mörkö »

oletteko lähiaikoina vielä tilailleet noita adaptereita? löytyykö jostain järkevään hintaan, kaikkialla tahtoo tulla ihan mahottomat postikulut.

at pro on tilauksessa enkä tykkää umpinaisista kuulokkeista, mutta ei oikein viittis niistä atp:n mukana tulevistakaan heti napsaista johtoa poikki.
Avatar
NÄÄTÄ
Kunniajäsen
Viestit: 1530
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 12:52
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja NÄÄTÄ »

Itse tilasin tuolta:

http://www.texaspremiumdetectors.com/ca ... 036698.htm

Postimaksua tuli 16,90 $ ja saapui alle viikossa.
Golden Mask 4W Pro + Garrett ProPointer
(Entisiä vehkeitä: ACE250, Blisstool LTC48 ja 64 v1, AT Pro, XP Deus)
mörkö
Innostunut Etsijä
Viestit: 73
Liittynyt: 19 Syys 2011, 10:04
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja mörkö »

NÄÄTÄ kirjoitti:Itse tilasin tuolta:

http://www.texaspremiumdetectors.com/ca ... 036698.htm

Postimaksua tuli 16,90 $ ja saapui alle viikossa.
no tuo on ihan kohtuullinen. kiitos!
Avatar
Fisherman
Kunniajäsen
Viestit: 1696
Liittynyt: 18 Elo 2011, 20:15
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Hiukan pienemmillä postikuluilla tulee Ebaysta:
http://www.ebay.de/itm/Garrett-1-4-Head ... 3641450822
Vastaa Viestiin