Mielestäni olen vastannut viestiisi. Kyllä asia on sun kohdalta kunnossa ihan näin yleisesti kerrottuna.
Joskus joudun etsimään sähköposteja roskapostikansiosta. Pidän turvallisuus asetuksia aika tiukkana koska yhdistyksen sähköpostissa on välillä myös aika paljo henkilökohtaisia tietoja jäseniltä joista pitää huolehtia hyvin.
Jotku on myös ollu huolissaan noista alennuksista joita on luvattu FD:n ja DL:n tuotteista. Alennukset tulee varmasti kunhan mainitsette asiasta tilatessa. Jos jäsenyydestä on epäselvyyttä niin he tarkistavat vielä minulta.
Jos viimeaikoina on tuntunu että hommat ei ole luistaneet toivotulla nopeudella niin osasyynä on että olen ollu sairaslomalla pari kuukautta ja just tuli kuukausi lisää.
Ois hyvä löytää lisää tekeviä käsiä kun meitä on käytännössä vain kaksi tällä hetkellä, minä ja Maverik. Esimerkiksi tuon jäsenkortti asian voisin antaa jonkun muun vastuulle. Yhdistyksen kotisivuille pitäis myös tuottaa lisää materiaalia. Laittakaa mulle privaa jos on kiinostusta, puh. numero tai s-posti.
ps. Hieno kuva jousiampujasta