Olosuhteet olivat kohdallaan. Rantapiippailu ei tuntunut eritystä mielenkiintoa herättävän paikallisissa asukkaissa, eli tuttua puuhaa tuntui olevan.
Pari paikallista piippailijaa tapasin heti alussa, molemmat olivat erikoistuneet tuohon vedenalaiseen puhaan, ja laitteina olivat excalibur II:t

Tämä paikallinen kaveri viihtyi yhtenä päivänä vedessä noin 6 tuntia. Löydöt jäivät vaatimattomaksi.
Itse keskityin rantapiipparointiin aamupäivisin ja kolikoita löytyikin mukavasti

Ja yksi sormuskin:

Ensimmäisenä päivänä eräs nainen oli hukannut sormuksensa, ja oli minua etsiskellyt rannalta, mutta olin juuri hakemassa baarista mehua, joten en päässyt häntä auttamaan. Sormuksen turisti löysi myöhemmin sitten ihan itse.
Pari päivää myöhemmin eräs Kanadalainen kaveri ilmoitti hukanneensa kaulaketjun rannalle, ja kyseli minulta apua, tässä tulos:

Kaveri oli aivan onnesta mykkänä saatuaan ketjun takaisin, ja lykkäsi 60 USD kouraan, vaikka yritin toppuutella, että 10 USD on ok. No rahat meni puolen tunnin vesiskootteri hurjasteluun (45 USd / puoli tuntia)
Kerrassaan onnistunut lomareissu.