Must play pc ja konsolipelit

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

Etsijä82 kirjoitti:
Akke65 kirjoitti:
Etsijä82 kirjoitti:Onkos täällä Aarremaanalla henkilöitä, jotka pelaa Battlefield 3 pc:lla?
Harjoitten sitä välillä PS3:lla kun sattuu löytymään aikaa...eli harvoin.
Ok, mutta minä kyllä kysyin enemmänkin, että kuka täällä pelaa kyseisen pelin nettimoninpeliä tietokoneella. :roll:
Onko siinä jotain eroa jos sitä pelaa nettimoninpelinä PS3:lla?
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Akke65 kirjoitti:
Etsijä82 kirjoitti:
Akke65 kirjoitti: Harjoitten sitä välillä PS3:lla kun sattuu löytymään aikaa...eli harvoin.
Ok, mutta minä kyllä kysyin enemmänkin, että kuka täällä pelaa kyseisen pelin nettimoninpeliä tietokoneella. :roll:
Onko siinä jotain eroa jos sitä pelaa nettimoninpelinä PS3:lla?
Tuskin ps3 löytyy Origin palvelua/Battlenet jutskaa ja konsoleilla on varmaankin ihan omat serverit käytössä.

Olen nyt pelannut aika monta tuntia Ihiksen kanssa tuota moninpeliä, kummallakin on mikit käytössä ja hubaa on ollut koko rahan edestä. :lol:
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Hytinärhi
Metallinetsijä
Viestit: 274
Liittynyt: 02 Loka 2011, 19:35
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Hytinärhi »

Aina välillä tulee BF3:a pelailtua, nyt on tosin ollut pari viikkoa taukoa. Olin itse asiassa hieman pettynyt peliin, ei oikein iskenyt vaikken mitään yksittäistä syytä osaa eritelläkään.
Rutus Alter 71
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Hytinärhi kirjoitti:Aina välillä tulee BF3:a pelailtua, nyt on tosin ollut pari viikkoa taukoa. Olin itse asiassa hieman pettynyt peliin, ei oikein iskenyt vaikken mitään yksittäistä syytä osaa eritelläkään.
Ei tuo alussa iskenyt itsellänikään, mutta kun rupeaa saamaan parempia aseita ja päivityksiä, niin peli vain paranee ja onneksi sain Bf3 ilmatteeksi uuden Grafiikkakortin mukana, niin ei harmita yhtään, jos pelin pelaaminen jää vähemmälle.8)
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

Tuskin ps3 löytyy Origin palvelua/Battlenet jutskaa ja konsoleilla on varmaankin ihan omat serverit käytössä.

Saattaa olla ettei toimi,en ole edes kokeillu. Pc:llä on tullu pelattua CoD:eja nettimoninpeleinä,ne löytyy hyllystä kaikki.Hyviä pelejä nekin.
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Avatar
Hytinärhi
Metallinetsijä
Viestit: 274
Liittynyt: 02 Loka 2011, 19:35
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Hytinärhi »

Noh, mulla on rank 30 eikä silti tahdo oikein iskeä. Yhtenä syynä ainakin nuo hekot ja lentsikat, joita ei saa alas millään ja jotka pyörii jatkuvasti pilaamassa isoja kenttiä. Ja ahtaammat kentät taas on ainakin Conquestissa ihan täyttä tuubaa.
Rutus Alter 71
Avatar
kalamies18
Metallinetsijä
Viestit: 170
Liittynyt: 02 Elo 2007, 15:19
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja kalamies18 »

Tänne tullut näköjään kirjotettua joskus jotain, mutta itse tulee pelattua todella paljon pelejä mutta vain pc.llä nykyään. esim. saints rowit, Left 4 deadit, resident evilit, falloutit, max paynet, gta.t, crysikset ja todella todella monet muut pc pelit tullu pelattua läpi..
Mutta kaikkien aikojen parhaimmat pelit tai pelisarjat ovat omasta mielestäni:

- ehdottomasti S.T.A.L.K.E.R sarjan pelit, aivan loistava tunnelma ja vapaa maailma missä seikkailla venäjän rappioutuneissa maisemissa. Vielä kun lataa moddb sivustolta nuo 2012 grafiikka modit niihin jos koneessa riittää tehot. pelisarjan ekaan S.T.A.L.K.E.R shadow of chernobyl peliinkin saa tuolla modilla aivan mahtavat grafiikat ihankuin peli olisi julkaistu vasta äsken..

- Fallout 1 ja varsinkin fallout 2 joka on kaikkien aikojen paras peli mielestäni. Fallout 3 ja Fallout - New Vegas myös loistavia mutta fallout 2 voittaa ne aivan 100-0 tunnelmassa, juonessa, sivutehtävissä, vaikeustasossa ja kaikessa. Kannattaa ehdottomasti kokeilla fallout 2, vanha peli mutta sitä tullut ala-asteelta asti pelattua, ei tietenkään putkeen sieltä asti mutta usein tullut alotettua uusi peli ja pelattua monesti läpi, enkä ole kyllästynyt siihen ollenkaan ja nykyään ikää kuitenkin reilusti yli täysi ikäisyyden.

- Half-life peli sarjan kaikki osat tullut pelattua monesti läpi. Hieno juoni ja parhaimpia pelisarjoja omasta mielestäni. Half life 2 sarjan päättävää half life 2 - episode three:tä odotellessa...

Tuli tässä vähän kirjoiteltua kun on niin tylsää eikä vielä väsytäkkään, pahoittelen kirjoitusvirheitä yms jos niitä löytyy koska väsyneenä tuli väsättyä tämä teksti.
Ykköskone: Xp Deus
Varakone: Minelab X-terra 705
Avatar
Panomies
Metallinetsijä
Viestit: 183
Liittynyt: 19 Syys 2009, 11:52
Paikkakunta: Hellzinked

Viesti Kirjoittaja Panomies »

The Hunter.
Ei tarvitse selittää mitään !! kuin että tämä on pakko ostos.
Ei siksi että se on mahtava peli, eikä siksi että se on kaunis peli, eikä siksi että se on ILMAINEN peli, vain siksi koska se on Mahtava, Kaunis ja ilmainen peli.
http://www.youtube.com/watch?v=HH7qc8XSlnc
http://ve3d.ign.com/videos/40447/PC/The ... ed-Trailer

http://www.gamepro.com/games/pc/143129/the-hunter/

A beautiful and realistic experience from the ground up, The Hunter isn't just a game for enthusiasts of the genre, much less fans of the sport. It's a title that embraces the love that developer Avalanche Studios feels for the game, and passes it on to its subscribers with grace, class, and unmatched authenticity.

THE VERDICT by Will Herring
Now, before I get started, let me make a few things perfectly clear: I've never been a fan of hunting, tracking, or even camping. The bugs, the guns, the sun beating against my pale Irish skin... just not my scene. Now, this may seem like an odd start to a review for a game entitled The Hunter, but let me get to my second point before you cast any judgment. While I've never been wildly enthused by the real life act of hunting, much less movie theatre arcade buck hunting simulations, I also can't think of another game in recent memory where I've sat in waiting for literally hours upon hours at a time, eyes muddled as the sun rises, binoculars a keyboard stroke away -- all in hopes of just catching a glimpse of a buck. Yeah, I think it's safe to say that as soon as I stepped foot in the universe of The Hunter, I was hooked.

Like No Other
The Hunter sticks you in the shoes of a user-created game hunter, supplying you with a randomly generated avatar and a beginner's hunting license. From here on out, it's entirely up to you how you want to play the game. The hunting itself takes place in a separate downloadable client, while the meat of the game -- the community aspect -- is all neatly dispersed through The Hunter's website. Outside of the client, players can create FaceBook-esque home pages, where they can put on display their most prominent trophies, share statistics, and update hunter's journals. It's the community aspect that this creates that really impressed me with The Hunter, as I found tips on where to hunt, how to track, and even what supplies to bring with me into the wilderness all by simply clicking about and befriending other players. The community aspect isn't limited to just the user profile pages, but fansites and forums are constantly abuzz with tips and tricks, not to mention footage and screen captures from other hunters' excursions. I remember finding one person's YouTube recording of watching a white-tailed buck in its natural habitat, moving majestically as the wind blew the grass around it. Its experiences like this that are truly reward enough for tracking these animals.

When you do decide to hit the Evergreen Hunting Reserve, you're in for quite a treat. You begin your adventure by selecting your weapons, ammunition, lures -- even canned smoke so you can tell which way the wind's blowing. After selecting a drop-point, the game is pretty much your oyster. Flexible to all styles of hunting, you can spend hours tracking animal droppings and noises, or lay low and try to lure animals to your location -- it's all up to you. The feeling of successfully tracking my first deer, even if it was about 3 AM in the morning, was fantastic; hours of watching for buck tracks, using my HuntersMate GPS system to analyze and locate the creature's last known location... when I finally came eye to eye with the beast, it was simply fantastic, and a genuine experience that I haven't felt in a game of any genre for quite some time.

http://www.gamepro.com/article/reviews/ ... he-hunter/
_________________

http://www.youtube.com/watch?v=JMt-BzHWRqA

Tänään oli huikea kokemus ja hermoa rasittava (vauvalla paskat vaipassa ja koko pelitila haisi)
Olin huomanut kaksi suurta yksilöä pellon toisella puolella (200-250 metriä)
He olivat aika varoivaisia ja ei tullut esille metsästä kuin vasta 5 minutin kuluttua, se katseli tarkkaan jokasuuntaan.
Odottelin vain hermot kireenä, kahvikuppi kädessä, katselin kiikarilla ja säikähdin SE SUURIN SAALIS on ehkä tulossa minun suuntaan, ehkä ??!!
Kuningas Peurat tarkastelivat monta kertaa ennenkuin se ylitti pienen pellon VVAARROOVVAASSTTI Etäisyysttä oli liian paljon ampuakseen paikalta, ja eteneminen ei ollut vaihtoeht :-x
Lopulta ----------------------hermo------------------------------------------näytti siltä että ehkä he tulevat pellon yli !!!
Jap se varovasti lähestyi ja minä (paskanhajussa) pystyin varmistaa kumpi peura oli suurin heistä, ja valtsin tietysti sen jolla oli suuremmat sarvet (enemän pisteitä)
Ammuin suoraan otsaan silmien väliin oliko se muistaakseen 130 metristä, ja siihen se lösähti (ei tarvinut juosta perässä metriäkään.
Juhuu minä sain vihdoin tuon pisteissä parhaan peuran, mutta minulla se oli pisteissä vaon 209/jotain, ei 230/jotain niin kuin tuossa kuvassa.
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdfKAA

Tosi varovaisia, olivat paikalla ja epäileviä peuroja, se oikean puolinen oli se "suurin" soitin kerran houkutinpillillä puolen sekunnin kutsun, ja he eivät oikein uskonut että "täällä" on kuukautisissa oleva peuranaaras.
Mutta lopulta heillä rupesi "pikku aivot" määräämään.
(huomio kuvan laatu ei vastaa pelissä olevaa 1680x1050)
Kuva

Hitaasti........erittäin hitaasti, minä join "kahvia" ja menin lattialle tähtäämään hiirellä, ja ........
Kuva

Lopultaikin sain sen suuren !!
Kuva

Minä itsenä olen tuossa kuvassa...

Kuva


Täältä sen voi hakea..........
http://www.thehunter.com
ATX, T-2, ACE300i, White's Bullseye TRX, Pistol Probe, Garrett Pro pointer, Lesche Digging Cutting Tool. Fiskars taittolapio, Sniper Spade (ruostumaton) Evolution Extreme Blade (ruostumaton) sand scoop EVROEXCAVATOR-2 v.22 (ruostumaton).
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Must play pc ja konsolipelit

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Chivalry: medieval warfare ritaritouhusta tykkäävälle.

Steamwork dig on hyvä kaivelupeli, jossa on otettu vaikutteita metroid/castlevania sarjasta.

Suosittelen Doom ym. vastaavasta tykkäävälle Shadow warrioria.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
ZyrTech
Kunniajäsen
Viestit: 1200
Liittynyt: 17 Huhti 2009, 22:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Must play pc ja konsolipelit

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Simuautoilusta tykkääville iRacing on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Simussa kisataan muita ihmisiä vastaan, AI-vastustajia ei ole ollenkaan, ja sitä on myös kehuttu parhaimmaksi sekä aidoimman tuntuiseksi rata-autoilusimulaattoriksi. Monet oikeat ammattikuljettajat mm. harjoittelevat ratoja tämän kanssa ja osallistuvat myös kisoihin. Itse olen päässyt samaan starttiin entisen F1-kuljettajan Scott Speedin kanssa, joka oli kuitenkin kisassa sekunnin per kierros minua nopeampi. Autot ja radat on oikeista mallinnettuja ja varsinkin radat on mallinnettu erittäin tarkasti pomppuineen. Hinta tosin on aika suolainen kk- tai vuosimaksuineen.
Kuva
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Must play pc ja konsolipelit

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Jouduin ostamaan viimein ps4, tuon Bloodborne takia ja kyllä on kova peli, vaikka teknisesti peli takkuaa ihan riittävän paljon. Olen pelannut läpi edelliset From softwaren vaikeat pelit: Demon's souls, dark souls ja dark souls 2.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Pekka Muikku
Raavas Tonkija
Viestit: 585
Liittynyt: 12 Elo 2011, 22:29
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Must play pc ja konsolipelit

Viesti Kirjoittaja Pekka Muikku »

ZyrTech kirjoitti:Simuautoilusta tykkääville iRacing on ehdottomasti tutustumisen arvoinen.
Jep jep kuin myös esim. Assetto Corsa johon tutustuttuani en ole enää iRacingiä pelannut kuin hyvin satunnaisesti. Tai oikeastaan näiden oikeiden simujen kohdalla "pelaamisesta" puhuminen tuntuu jotenkin väärältä. Kylläpä olisi herkkua jos Assetto Corsan ja iRacingin hyvät puolet saisi yhdistettyä yhteen pakettiin :)
Vastaa Viestiin