Yhdistyksen alaiset jaostot / osastot

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
MrHubaLuxus
Viestit: 44
Liittynyt: 31 Loka 2009, 15:53
Paikkakunta: Vantaa

Yhdistyksen alaiset jaostot / osastot

Viesti Kirjoittaja MrHubaLuxus »

On ollut jo hieman puhetta aiheesta lähiaikoina. Onko ollut keskustelua että olisi perusteilla?
Mua kiinnostaisi Vantaan "projekti", minä ja pari muuta harrastajaa jokatapauksessa piippaillaan kimpassa ainakin jonkin verran kun kelit taas sallii. Osaston / Jaoston tarkoitus olis mahdollistaa esim. harrastajien kokoontumisia aina silloin tällöin, olla linkkinä tarvittaviin virastoihin jne. mulla on jo valmiiks hyvät suhteet aika moneen maan omistajaan ja noihin tarvittaviin virastoihin.
Uudet tulevat harrastajat kans pystyis helpommin kysyy tarvittaessa apua aiheesta.
Jaosto/ osasto toimis Suomen metallinetsijät R.y:n alaisuudessa ja EI olisi oma yhdistys.
Pointtina vielä että jos joku yhdistyksen jäsen haluaa kuitenkin huiskia edelleen yksin niin jaostoon ei tarvitse millään tavoin olla yhteydessä, jaostoon siis ei ole mitään erillistä liittymisvelvoitetta.
Monelle harrastajalle taas tälläisestä toiminnasta voi taas olla hyötyäkin.

Helsinki, Espoo, anyone?? kommentteja.
Voi laittaa myös privava, hubaluxus(böö)gmail.com
Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Avatar
MrHubaLuxus
Viestit: 44
Liittynyt: 31 Loka 2009, 15:53
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja MrHubaLuxus »

...nii ja vielä lisäisin että toiminta ei ois kuitenkaan mitään "jäykkäniskaista" puuhastelua, toiseksi en lähtisi kuitenkaan mainostamaankaan osastoa yleiseti kovinkaan paljoo...harrastajat kuitenkin löytää sen jos tarvetta on.
Osasto tuo ainakin vielä hieman lisää vaikuttavuutta, asioinnista lupien kanssa esimerkiksi.
Näistä asioista voi olla neljää mieltä ja keskustelu olis aiheellista mun mielestä.
Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Avatar
ripit
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 20:34
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ripit »

Tälläisen alaosaston tai alueosaston tekemisessä on se hyvä puoli että jos voi jakaa tietoa siltä alueelta esim vihamielisistä paikoista( omistajista) , tehdä kimppa etsintöjä, pitää hyviä saunailtoja ( pääsee himasta pois ) antaa tietoa tuleville etsijöille toimintatavoista alueelle, jne...
Haittapuolia ei mielestäni ole.

Ps. Tälläisen osaston tekeminen ei tarkoita sitä että jaat kaikki tietosi muilla, jolloin ei tarvitse pelätä että joku tulee juuri sinne missä olet tehnyt ne hyvät löydöt.
" Sitä mitä minä en löydä? Löytäköön sitten joku muu!"
Vastaa Viestiin