Piippailijat ja Facebook
- Pekka Muikku
- Raavas Tonkija
Piippailijat ja Facebook
Jos kiinnostaa verkostoituminen Facebookissa piippailija-kollegoiden kanssa, niin ainakin minulle saa laittaa kaveripyynnön.
-
- Metallinetsijä
- Viesti:
Laitoin kokeilumielessä foorumin "fanisivun" aluille, kun tuo aiempi "ryhmä" oli kuulemma huono ja ruma ja ties mitä.
https://www.facebook.com/pages/Aarremaa ... 3921195764
Tässähän on nyt ongelmana se, että se ei ole ryhmä, vaan kaikille avoin "fanisivu". Sen saa toki nappia painamalla syöstyä kadotukseen, jos joku ahdistuu. Mielestäni sivu ei palvele mitään, vaan korkeintaan on haitaksi.
ko? kö?
https://www.facebook.com/pages/Aarremaa ... 3921195764
Tässähän on nyt ongelmana se, että se ei ole ryhmä, vaan kaikille avoin "fanisivu". Sen saa toki nappia painamalla syöstyä kadotukseen, jos joku ahdistuu. Mielestäni sivu ei palvele mitään, vaan korkeintaan on haitaksi.
ko? kö?
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Joo, ei taida saada.
Kyllähän tuossa ryhmässäkin pystyy järjestämään kuvat kansioihin. Kuvia ei vaan taida saada näkymään yläpalkkiin.
En oikein näe mitään mieltä tässä facebookkiin siirtymisessä. Itse ainakin haluan nähdä kuvat ja jutut täällä. Toki siellä on hyvä tutustua jäseniin hieman paremmin, joka onnistunee parhaiten tuossa suljetussa ryhmässä.
Kyllähän tuossa ryhmässäkin pystyy järjestämään kuvat kansioihin. Kuvia ei vaan taida saada näkymään yläpalkkiin.
En oikein näe mitään mieltä tässä facebookkiin siirtymisessä. Itse ainakin haluan nähdä kuvat ja jutut täällä. Toki siellä on hyvä tutustua jäseniin hieman paremmin, joka onnistunee parhaiten tuossa suljetussa ryhmässä.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Garrett Pro-Pointer