egypti

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
jone
Metallinetsijä

egypti

Viesti Kirjoittaja jone »

eli onko kellään tietoa onko egyptissä laillista piippailla rannoilla?
olis tammikuussa reissu ja mietin uskaltaako ottaa etsimen mukaan? Sharm el Sheikhiin tuo matka.
Kätkäläinen
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

Olen ollut Egyptissa muutaman kerran snorklaamassa, en kyllä itse uskaltaisi ottaa :?:
Toro
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Toro »

Hakemalla Googlesta "metaldetector Sharm Sheik" löytää tiedon, että joka hotellin ovessa on metallinpaljastimet omasta takaa. Eppäilempä, että jättäisin noilla tiedolla piipparit kotiin ja kyselisin sitten turisti-infosta ja kiusaisin oppaita hankkimaan asiasta enempi tietoa (, jonka sitten jakasin täällä seuraaville menijöille).

Käsittääkseni virkavalta harrastaa enempi metallinetsintää - matkustajien henkilökohtaisesta omaisuudesta.
Kauas on pitkä matka - joskus lähellekin
-----------------------------------------------
Fisher F5
(Garrett Euro Ace)
Garrett ProPointer
jone
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja jone »

Tuli käytyä snorklaamassa tuolla ja kyselin tuosta metallinetsinnästä. Matkaoppaat luonnollisesti eivät tienneet mistään mitään, mutta kysyin paikalliselta retkioppaalta niin sanoi: metallietsintä on laillista ei mitään estettä. Eli kun ei tuhoa esim korallia, tai muuta mereen liittyvää niin voi rannoilla kaivella rauhassa.
Kätkäläinen
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

Olen melkosen varma ettei Egyptissä ainakaan turisti saa kaivella rauhassa? Sanoo oppaat mitä tahansa.
Kultaseppä
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Kultaseppä »

En luottaisi minäkään matkaoppaan sanomisiin :lol:
Zalama
Metallinetsijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zalama »

Kerran olen käynyt (Kairo + Sharm EL sheik), ja sen verran huonot kokemukset, etten toista kertaa mene. Viikko kotiintulomme jälkeen räjäyttivät naapurihotellin El Sheikissä autopommilla tuhannen päreiksi. Kaikkiallahan turisteilta yrietään ottaa rahat pois, mutta täällä touhu oli erityisen törkeää...
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Vastaa Viestiin