Olen tämän syksyn enemmän tai vähemmän aktiivisesti alkanut keilaamaan. On vakiovuoro tiistaisin ja välillä olen käynyt kahdestikin viikossa heittämässä.
Onko täällä muita jotka keilaavat? Käytiin itse asiassa tänään hankkimassa pojalle oman pallon, hän pelaa Tapanilan Erän juonioreissa ja siksi tuli itsekin aloitettua.
Löytyykö muita keilaajia?
- Öhkömönkijä
- Kunniajäsen
Re: Löytyykö muita keilaajia?
Sattuipas sopivasti. Olen 30 min päästä nakkelemassa kuulaa, mutta viimekerrasta on aikaa 4 vuotta... keilaajaksi en voi kuitenkaan itseä tituleerata, ja vielä vähemmän hetkenpäästä...appenzell kirjoitti:Olen tämän syksyn enemmän tai vähemmän aktiivisesti alkanut keilaamaan. On vakiovuoro tiistaisin ja välillä olen käynyt kahdestikin viikossa heittämässä.
Onko täällä muita jotka keilaavat? Käytiin itse asiassa tänään hankkimassa pojalle oman pallon, hän pelaa Tapanilan Erän juonioreissa ja siksi tuli itsekin aloitettua.
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
Olen harrastanut keilailua vuodesta 1981 asti. Välissä on tosin 15 vuoden tauko kun meillä oli vaimon kanssa sinä aikana kaksi omaa hevosta, ei riittänyt aika keilaamiseen. Aloitin keilailun uudestaan 2004.
Olen sen jälkeen heittänyt kisoja aktiivisesti n. 200-250 sarjaa/vuosi.
Maanantaina illalla on taas kisalähtö..hieno harrastus niinkun tämäkin.
Olen sen jälkeen heittänyt kisoja aktiivisesti n. 200-250 sarjaa/vuosi.
Maanantaina illalla on taas kisalähtö..hieno harrastus niinkun tämäkin.
Garrett At Pro
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger
On tosiaan mukava harrastus ja yllättävän koukuttava, kuten piippailukin. Meitä on 3-4 ketkä käyvät yhdessä heittämässä joka tiistai ja tää on mukava tapa tavat ja käydä viikon kuulumiset läpi.
Sain tänään itse asiassa haettua ensimmäiset omat keilailukengät, eipä tarvitse vuokrata hikisiä hallitossuja enää ja ensi viikolla viimeistään olisi tarkoitus ostaa oma reaktiivipallo. Toivottavasti se saisi tulokseni tasaantumaan, nyt tuntuu siltä että joka kerta kun ollaan keilailtu niin on joutunut käyttämään eri pallo (hallin omat) mutta ei koskaan omaan käteen täysin sopivaa.
Sain tänään itse asiassa haettua ensimmäiset omat keilailukengät, eipä tarvitse vuokrata hikisiä hallitossuja enää ja ensi viikolla viimeistään olisi tarkoitus ostaa oma reaktiivipallo. Toivottavasti se saisi tulokseni tasaantumaan, nyt tuntuu siltä että joka kerta kun ollaan keilailtu niin on joutunut käyttämään eri pallo (hallin omat) mutta ei koskaan omaan käteen täysin sopivaa.
Käy hakemassa Talista tai Helsingin Urheilutalon proshopista pallo omilla mitoilla. Maksaa pro-pointterin verran mutta kyllä helpottaa heittämistä.
Sitten kun tulosta rupeaa tulemaan, koukuttaa vielä enemmän.
Mukava harrastus kaikenkaikkiaan..
Sitten kun tulosta rupeaa tulemaan, koukuttaa vielä enemmän.
Mukava harrastus kaikenkaikkiaan..
Garrett At Pro
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger