Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Taurus kirjoitti:
Mikätin. Ollut alunperin hopeoitu.
Tästä tulee mieleen jokin vesipiipun osa.
Mulle tuli tää eilen mieleen kun sattui huutonetistä kaasulamppu silmään mutta tää on kyl jotenkin koristeellisempi palikka mikä sen hana... Millaiset noi päät on eli onko siinä kierteitä yms? Tää linkin palikka on kyl ihan eri mallinen mutta noinniinkuin yhtenä vaihtoehtona kaasulaitteet tms?
On muuten hyvin samanlaisen näköinen, tuo sinun pyöreä kotkakuvioinen tekele, kuin minun keväällä löytämäni: http://postimage.org/image/311yix6mc/
Minun lätkä on kuparia.
Etsijä82 kirjoitti:On muuten hyvin samanlaisen näköinen, tuo sinun pyöreä kotkakuvioinen tekele, kuin minun keväällä löytämäni: http://postimage.org/image/311yix6mc/
Minun lätkä on kuparia.
arpati kirjoitti:
Mulle tuli tää eilen mieleen kun sattui huutonetistä kaasulamppu silmään mutta tää on kyl jotenkin koristeellisempi palikka mikä sen hana... Millaiset noi päät on eli onko siinä kierteitä yms? Tää linkin palikka on kyl ihan eri mallinen mutta noinniinkuin yhtenä vaihtoehtona kaasulaitteet tms?
Etsijä82 kirjoitti:On muuten hyvin samanlaisen näköinen, tuo sinun pyöreä kotkakuvioinen tekele, kuin minun keväällä löytämäni: http://postimage.org/image/311yix6mc/
Minun lätkä on kuparia.
Onhan siellä osa sarvikuonoakin? Eikös sarvista makseta pimeillä markkinoilla sievoisia summia? Jauhe auttaa vaivaan kuin vaivaan, joten pikogrammakin tätä mystistä ainetta on haluttua tavaraa ja markkinahinta on kasvanut epäilemättä erittäin suureksi. Eettisesti hyvä tapa napata piipparilla sarvi.
Muutkin löydöt ovat hyvää taattua Taurus -laatua. Öre iki-ihanakin säväytti lukijan.
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
Öhkömönkijä kirjoitti:Onhan siellä osa sarvikuonoakin? Eikös sarvista makseta pimeillä markkinoilla sievoisia summia? Jauhe auttaa vaivaan kuin vaivaan, joten pikogrammakin tätä mystistä ainetta on haluttua tavaraa ja markkinahinta on kasvanut epäilemättä erittäin suureksi. Eettisesti hyvä tapa napata piipparilla sarvi.
Muutkin löydöt ovat hyvää taattua Taurus -laatua. Öre iki-ihanakin säväytti lukijan.
Tattista!
Ei muuta kuin sarvi murusiks ja naamaan! Karhu vei kuitenkin tällä kertaa kermat kakun päältä jos löytöjen laadusta puhutaan
Sentään jotain,tänään olikin mielenkiintoinen jäävaippa pellon päällä,huomenna varmaan pehmis
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
raiban kirjoitti:Sentään jotain,tänään olikin mielenkiintoinen jäävaippa pellon päällä,huomenna varmaan pehmis
Sänkipeltoa vielä jotenkin kaivoi mutta paljaat pellot oli umpijäässä. Jäisen rapsakka pelto tosin oli tuonut paljon uutta kamista esille, kohdista mitkä oli jo varmasti hinkattu aiemmin.
Onnittelut komia Venäläinen,nostot jatkuu ,luvattu lämmintä
Hieno hopea. Onnittelut muistakin löydöistä, on ollut hyvä ilta
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.