Etsinnän aloittaminen

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Eckersley

Etsinnän aloittaminen

Viesti Kirjoittaja Eckersley »

Eli olen etsimässä uutta harrastusta salibandyn ja sukelluksen lisäksi ja törmäsin metallinpaljastinharrastukseen. Näin pintaraapauksella vaikuttaisi mielenkiintoiselta ja olen kiinnostunut myös historiasta ja ulkoilusta joten ne yhdistyisivät harrastuksessa. Joten siksi kysyisin että onko tästä harrastuksesta intoa pitemmäksi aikaa ja minkä ikäiselle. (Olen 14-vuotias)
Ja kuinka paljon sellainen hyvä aloittelijan paljastin maksaa ja mistä kannattaisi etsiä. Ja viimeiseksi olisi kysymyksenä että miten tätä lajia käytännössä harrastetaan, eli kaikki säädöt ja etsintätyylit ja sun muut. Kiitos vastauksista!
Viimeksi muokannut Eckersley, 06 Marras 2011, 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ilkkap
Kunniajäsen

Re: Etsinnän aloittaminen

Viesti Kirjoittaja ilkkap »

Eckersley kirjoitti:Eli olen etsimässä uutta harrastusta salibandyn ja sukelluksen lisäksi ja törmäsin metallinpaljastinharrastukseen. Näin pintaraapauksella vaikuttaisi mielenkiintoiselta ja olen kiinnostunut myös historiasta ja ulkoilusta joten ne yhdistyisivät harrastuksessa. Joten siksi kysyisin että onko tästä harrastuksesta intoa pitemmäksi aikaa ja minkä ikäiselle. (Olen 14-vuotias)
Kuinka paljon sellainen hyvä aloittelijan paljastin maksaa ja mistä kannattaisi etsiä. Ja viimeiseksi olisi kysymyksenä että miten tätä lajia käytännössä harrastetaan, eli kaikki säädöt ja etsintätyylit ja sun muut. Kiitos vastauksista!
Juuri tuo kiinnostus historiasta on olennainen asia. Tässä hommasssa aina löytää jotain uutta ja ihmeellistä ja asioiden selvittäminen vie eteenpäin. Uskoisin että saat tästä pitkäikäisen harrastuksen, joka ehkä katkeilee joskus elämäntilanteiden mukaan. Mutta aina on kiva palata sen pariin.
Eckersley

Re: Etsinnän aloittaminen

ilkkap kirjoitti:
Eckersley kirjoitti:Eli olen etsimässä uutta harrastusta salibandyn ja sukelluksen lisäksi ja törmäsin metallinpaljastinharrastukseen. Näin pintaraapauksella vaikuttaisi mielenkiintoiselta ja olen kiinnostunut myös historiasta ja ulkoilusta joten ne yhdistyisivät harrastuksessa. Joten siksi kysyisin että onko tästä harrastuksesta intoa pitemmäksi aikaa ja minkä ikäiselle. (Olen 14-vuotias)
Kuinka paljon sellainen hyvä aloittelijan paljastin maksaa ja mistä kannattaisi etsiä. Ja viimeiseksi olisi kysymyksenä että miten tätä lajia käytännössä harrastetaan, eli kaikki säädöt ja etsintätyylit ja sun muut. Kiitos vastauksista!
Juuri tuo kiinnostus historiasta on olennainen asia. Tässä hommasssa aina löytää jotain uutta ja ihmeellistä ja asioiden selvittäminen vie eteenpäin. Uskoisin että saat tästä pitkäikäisen harrastuksen, joka ehkä katkeilee joskus elämäntilanteiden mukaan. Mutta aina on kiva palata sen pariin.
Hmm, ehkä sitten voisinkin aloittaa tämän ensi kesänä : ) Kiitos ilkkap:eelle nopeasta vastauksesta.
Kätkäläinen
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

Tervetuloa vaan joukkoon :D Varmaan talvenaikana osa uusii kalustoa ja näin voisi päästä käytettyyn hyvälaatuiseen etsimeen huokeammalla käsiksi. Selaile tätä palstaa ajankanssa löydät paljon hyödyllistä tietoa etsimistä,tekniikasta,säännöistä jne.
Eckersley

Asia selvä. Kiitos vastauksesta.
Eckersley

Niin jos vielä joku voisi kertoa hyvästä etsimestä aloittelijalle ja kertoa hieman koko hommasta : )
Kapu75
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Kapu75 »

No etsimistä omamielipiteeni on että Caret Ace 250 on hyvä ja äärimmäisen helppo etsin. Itselläni on tuo Ace 350 Euro ja kovin suuria eroja löydöissä en ole havainnut. 350 kela on parempi mutta muuten taitavat olla sama kampe. Virta päälle ja tesitpiippauksia pihalle tekemään. Siitä se lähtee. Itsellä kyseinen 350 istahti käteen heti.. :)
Terve tuloa.
----------------------------
Ace 350 euro.
Ja jotain muita apuvälineitä...
Vastaa Viestiin