Olen tässä aloitellut tätä "aarteenetsintä" harrastusta ja nyt löysin ensimmäisen kiinnostavan esineen! Näyttäisi olevan nappi jostain virkamiehen tai sotilaan takista. Napissa on kaksipäisen kotkan kuva, joka ehkä siis viittaa Venäjän tsaarin ajan aikaiseen esineeseen. Tietäisikö joku miltä ajalta nappi on peräisin? Itse veikkaan 1800-luvun loppupuolta tai 1900-luvun alkupuolta, ennen tsaarin-vallan kaatumista! Nappi on hyvin murenevaa tyyppiä, joten en uskalla puhdistaa sitä, koska luultavasti pinta murenisi välittömästi!
Aloitttelijan löytö!
Re: Aloitttelijan löytö!
Olet oikeassa,sotilaan nappi tuolta aikakaudelta jota epäilitkin.
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
- Kätkäläinen
- Kunniajäsen
Re: Aloitttelijan löytö!
Ihan samanlainen kuin itse löysin edelliskesänä täältä Raumalta.wesku1987 kirjoitti:Olen tässä aloitellut tätä "aarteenetsintä" harrastusta ja nyt löysin ensimmäisen kiinnostavan esineen! Näyttäisi olevan nappi jostain virkamiehen tai sotilaan takista. Napissa on kaksipäisen kotkan kuva, joka ehkä siis viittaa Venäjän tsaarin ajan aikaiseen esineeseen. Tietäisikö joku miltä ajalta nappi on peräisin? Itse veikkaan 1800-luvun loppupuolta tai 1900-luvun alkupuolta, ennen tsaarin-vallan kaatumista! Nappi on hyvin murenevaa tyyppiä, joten en uskalla puhdistaa sitä, koska luultavasti pinta murenisi välittömästi!
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer
Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer
Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Vanhalla esineellä aloitit piipparoinnin
Tervetuloa mukaan mielenkiintoisen harrastuksen pariin
Tervetuloa mukaan mielenkiintoisen harrastuksen pariin
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
- hellraiser