Mysteerikuopat
Joo meinasin itsekin just kommentoida, ettei kannata ainakaan isompaa kelaa ostaa deussiin jos tuollakin kaivattaa noin isostiKeseppa kirjoitti:Ekomasteri kirjoitti:Ei sinun keseppa olisi noinisoa monttua tarvinnut kaivaa sitä ison kelan testausta varten
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Meinasin sydärin saada kun luin tänään aamun lehden
Tuli nääs käytyä Laajalahdessa alkuviikosta piipparoimassa pari tuntia rannalla mukana tietenkin lapio ja pitkä työkalu (metallinetsin). Tuntomerkit sopi kaikki hyvin paitsi auton merkki (ei Mazda 323). Metsureita oli parkkipaikan läheisyydessä hommissa ja yksi kiinnostunut ohikulkija kävi rannalla tutustumassa harrastukseen.
Piti siitä kahvipöydästä hetimiten (verenpaineet nousseena) lähteä poliisilaitokselle vakuuttamaan että olen syytön näihin hommiin.
Tuli muuten oltua tuolla tehdaiden läheisyydessä viime viikolla kun siellä järjestettiin harrastusrastit maanantaina ja kävin keräämässä rastit pois tiistaina
Että kuka niitä töitä tarjosikaan
Vois vaikka kelvata
Tuli nääs käytyä Laajalahdessa alkuviikosta piipparoimassa pari tuntia rannalla mukana tietenkin lapio ja pitkä työkalu (metallinetsin). Tuntomerkit sopi kaikki hyvin paitsi auton merkki (ei Mazda 323). Metsureita oli parkkipaikan läheisyydessä hommissa ja yksi kiinnostunut ohikulkija kävi rannalla tutustumassa harrastukseen.
Piti siitä kahvipöydästä hetimiten (verenpaineet nousseena) lähteä poliisilaitokselle vakuuttamaan että olen syytön näihin hommiin.
Tuli muuten oltua tuolla tehdaiden läheisyydessä viime viikolla kun siellä järjestettiin harrastusrastit maanantaina ja kävin keräämässä rastit pois tiistaina
Vois vaikka kelvata
Mulla kävi kans mielessä että tuntomerkit sopii hyvin sinuun autoa lukuunottamatta . Samantien kyllä kans ajattelin että se et voi olla sinä. Jos asialla on ollu piippariharrastaja niin se on kyllä ollu kokemattomampi.Longway kirjoitti:Meinasin sydärin saada kun luin tänään aamun lehden
Vois vaikka kelvata
Tiiä häntä sitte onko kyseessä ollut ufot jotka on käyny ottamassa pohjavesinäytteitä
-
- Kunniajäsen