Tervehdys kaikille.

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
Remu
Metallinetsijä
Viestit: 124
Liittynyt: 20 Syys 2011, 17:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Tervehdys kaikille.

Viesti Kirjoittaja Remu »

Uutena foorumin lukijana ja toivottavasti jatkossa aktiivisena kayttäjänä Remu tervehttii kaikkia foorumilaisia :roll: Täytyy heti sanoa että harrastus on minulle upo uusi enkä ole ikuna piipparia kädessä pitänyt.
Syypää heräämiseeni on Ray asiakaslehti josta luin jutun aiheesta, toki olen joskus haaveillut aiemminkin laitteesta mutta nyt se tuli sunnuntaina tilattua piiitkän harkinnan jälkeen, tuli vain tilattua tuo Garrett Ace 350 euro jota ei varastotuottena näemmä ole joten odotteluksi menee, olis varmaan ollu sama kun olisi ottanut 250:n niin olisi kone kohta kotona.
Avatar
Kätkäläinen
Kunniajäsen
Viestit: 1830
Liittynyt: 19 Touko 2011, 15:53
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

Terve tuloa Remu :D huomattavasti parempi valinta 350:kymppinen vaikka joudut vartoileen.
kizmo84
Viestit: 11
Liittynyt: 14 Syys 2011, 22:13
Paikkakunta: Kuusamo

itsekkin uusi

Viesti Kirjoittaja kizmo84 »

minä kans pitkän pähkäilyn jälkeen tilasin tänään Ace 350 euron ja tosiaan tilaukseen menee mut pakko kestää :twisted: ja itse mitä kyselin finndetectorilta mitä eroa on 250 ja 350 niin vastaus:

ACE 250 on yksi myydyimmistä, mutta tämän talven uutuus-isoveli ACE 350 on viemässä kyllä osuutta pikkuveljeltään koko ajan enemmän.

ACE 350 taajuus on 8,25 kHz siinä missä "vanhempi malli" ACE 250 toimii 6,5 kHz:n taajuudella. ACE 350 toimitetaan modernilla 8,5x11" DD -kelalla.

DD-kela mahdollistaa CC-kelaa paremman erottelukyvyn ja sietokyvyn maaperän mineralisaatiolle. Samoin ACE 350:ssa syvyystunkeuma on hivenen ACE 250:aa parempi.

Tässä karkeasti ottaen laitteiden erot pähkinänkuoressa!

eli eli varmasti ei ainakaan oo huonompi ku 250 ja sekin on tosi kehuttu kampe..
vinkkarit ruttuun ja pohjosta päin
Avatar
Lukutoukka
Viestit: 42
Liittynyt: 21 Elo 2011, 13:12
Paikkakunta: Vähäkyrö, Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Lukutoukka »

Se taisi olla minä, joka sai viimeisen hyllystä kuukausi sitten :twisted:
Nopeaa oli toiminta; alle vuorokausi tilauksesta, niin sain hakea paketin matkahuollosta.

ACE 350 on kyllä minun mielestäni ollut tosi hyvä, varsinkin näin aloittelijalle. Piipparoimassa olen ollut joka päivä, ellei ole satanut. Piippaustuokiot kestäneet tunnista yhdeksään tuntiin :wink:
Tänään menin taas töiden jälkeen pellolle (aamuvuoro) ja kaivoin avaimen n.50-60 sentin syvyydestä ja parin metrin päästä siitä löytyi solki yhtä syvältä, joten kyllä tehot ainakin pellolle riittää. Puolessa metrissä savimaa on jo niin kovaa, että saa ihan tosissaan kaivaa.

Suosittelen, kannattaa odottaa :D
Garrett ACE 350
Avatar
ihis81
Kunniajäsen
Viestit: 1229
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 18:42
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

Mitatkaapa joskus nuo kuopat ja ihan kuvien kanssa.

Jos ei ole kuvaa, ei sitä tapahtunut, pätee tässäkin...

On aika hurjia kuoppia jos noin syvälle olet kaivanut :lol: Tai uskon jos avain on metrin mittainen mölö :D
On ainakin saman verran kuopalla leveyttä jos noin syvälle kaivaa.
Yleensä tuon kuopan syvyys ei olekkaan mitattuna kuin sen 25cm syvä.

EDIT:
Ai niin, Tervetuloa foorumille ja koukuttavan (välineurheilu) harrastuksen pariin Remu :D
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer

Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...

"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Avatar
kolmijalka
Metallinetsijä
Viestit: 240
Liittynyt: 12 Syys 2011, 12:52

Viesti Kirjoittaja kolmijalka »

Tervetuloa minunkin puolestani. Gold Mask 3 vehjettä saa vasta lokakuun lopussa. Pännii kun muut tonkivat pieniä ihmeitä sänkipellon kätköistä päivän valoon. Tasan ei käy onnen lahjat :(
Vastaa Viestiin