Villen toiminnasta kokemuksia...?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Grave Digger
Raavas Tonkija
Viestit: 527
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 22:02

Viesti Kirjoittaja Grave Digger »

miksi ihmeessä pitäisi stoppi laittaa, kai sitä nyt omia kokemuksia voi jakaa asiallisesti?
vai onko tämäkin taas sitä, että muutamat saa jakaa mielipiteensä mutta muut ovat hiljaa.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Avatar
Joness
Raavas Tonkija
Viestit: 623
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:56

Viesti Kirjoittaja Joness »

Olen samaa mieltä. Ilmaisimpahan vain kokemukseni, koska tästä oli kyse. Joten tsemppiä vaan kaikille.
Garrett Ace 250
Garrett pro pointer
Minelab safari
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Grave Digger kirjoitti:miksi ihmeessä pitäisi stoppi laittaa, kai sitä nyt omia kokemuksia voi jakaa asiallisesti?
vai onko tämäkin taas sitä, että muutamat saa jakaa mielipiteensä mutta muut ovat hiljaa.
Kaikilla on tietysti oikeus ilmaista mielipiteensä ja tässä vuosien aikana tästä on puhuttu jo aivan tarpeeks. En ole huomannut että että jonkun mielipiteitä olisi foorumilla rajoitettu. Koko foorumin olemassaolon aikana vaan yksi henkilö on bannattu enkä minä ainakaan vielä ole sulkenut yhtään keskustelua.

Kaikki jotka ovat tätä meidän foorumia lukeneet ovat tästä VK aiheesta lukeneet jo riittävästi. Mitä kannattaa jauhaa negatiivisia asioita, se synnyttää vaan negatiivisia mielialoja.
ilkkap
Kunniajäsen
Viestit: 2158
Liittynyt: 16 Elo 2007, 16:35

Viesti Kirjoittaja ilkkap »

Tarkoitin vain että asia oli jo tuotu tarpeeksi painokkaasti esille.
Kyllä he jo tuosta määrästä negatiivista palautetta osaavat vetää oikeat johtopäätökset.
KAEVURI
Innostunut Etsijä
Viestit: 60
Liittynyt: 07 Elo 2010, 09:56
Paikkakunta: Suomussalmi

Villen yhtyeydenpito tökkii

Viesti Kirjoittaja KAEVURI »

Elikkä huoltohommista kyselin 3 viikkoa sitten v.kellosta(Ace 250 ja takuu mennyt umpeen toukokuussa)meni viikko ja tuli postia:Toimitan asian eteenpäin huoltoporukalle!Sen jälkeen ei ole posteihin vastattu,joten antaapa firman olla omassa arvossaan!!Finntetectorilta olen tilannut nyt viimeiset 2 etsintä ja siellä homma pelaa!Että tämmönen tapaus!
Löysä
Viestit: 19
Liittynyt: 02 Kesä 2011, 18:40
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Löysä »

Homma päätöksessä. Detectorlabsilta tulai tavara erittäin kilpailukykyiseen hintaan ja aikaa meni ehkä karvan päälle viikko. Tavara sitä mitä pitikin, asiallisesti pakattu, toimituskulut sisältyi hyvään hintaan, jne. Ei voi kuin kehua ja kiittää. Harmi vain että pitää lähteä työmatkalle lähi-itään viikoiksi. Ehkä sitten kun tulee takas ehtii kokeilla vielä ennen routia. Tosin sitten alkaa hirvijahti, ja viikonloput ainakin menee siihen.
Syrjääni
Viestit: 11
Liittynyt: 12 Syys 2011, 14:00
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Syrjääni »

Itse tilasin noin 2v sitten Villen Kellosta ts. Lilntuvilleltä kohtalaisen edulliset kiikarit pitkälle matkalle. Ne tuli minulle viikossa muistaakseni. En ollut kuitenkaan kiikareihin tyytyväinen. Ne ei vaan jotenkin sopineet silmilleni. Kiikarin putket jotenkin "harottivat" mielestäni. Otin yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse ja sain vastauksen seuraavana päivänä. Vaihdoin kiikarit hintaluokkaa kalliimpaan vehkeeseen. Niissä oli pienempi suurennus, mutta laajempi näkökenttä. Pistin entiset menemään takaisin ja maksoin välirahan. Noin viikon kuluttua sain sitten uudet kiikarit itselleni ja olen ollut niihin kovasti tyytyväinen.

Myöhemmin tilasin isilleni samanlaisen isänpäivälahjaksi. Sain kiikarit muistaaksseni vajaassa viikossa.

Eli itselläni on positiiviset kokemukset ko. yrityksestä, vaikka se ei mikään maailman nopein toimittaja olekaan.
lapland relics man
Metallinetsijä
Viestit: 377
Liittynyt: 15 Marras 2010, 11:29
Paikkakunta: Lappi.

Viesti Kirjoittaja lapland relics man »

Juurikin näin. Findetectorilta garret 250 tilasin ja parinpäivän päästä oli matkahuollossa. Todella asiallista palvelua. Itse teen ostokseni ainoastaan sieltä koska homma pelaa.
Vastaa Viestiin