No nyt kolmisen kuukautta on mennyt kun tama foorumi on perustettu ja ilmeisesti suurin osan Suomen harrastajista on loytanyt tiensa sivustolle. Arvaukseni osui oikeaan, noin 50 kpl. rekisteroityja kayttajia. Statistiikkoja katsoessa ensimmaisen kuukauden aikana rekisteroityneita eniten ja sita mukaa hiljaisempaa tahtia. Kiusallinen bottiongelma ainakin toistaiseksi korjattu, jota ilman kayttajia olisi varmaan toistasataa Omasta mielesta sivusto on lahtenyt ihan mukavasti kayntiin, vaikkakaan viestitulvia ei ole nakynyt. Ottaen huomioon harrastuksen suosion tama on kovin ymmarrettavaa. Mutta rohkeasti vaan kirjoittelemaan aiheesta ja muustakin voi kirjailla tahan osastoon niin saadaan lisapotkua harrastukseen. Vierailijoita on myoskin paivittain todella runsaasti, joten mukaan keskusteluun! Kun mietitaan noita ulkomaan foorumeita niin niilla riittaa puheensorinaa aiheesta. Tassa esimerkiksi eraan ulkolaisen foorumin statistiikkaa(hieno sana ) 508430 Posts in 53486 Topics by 19238 Members. Mielenkiinnolla odotan innostaako kevat ja kesa kirjoittelemaan. Tamahan on kausiluontoinen harrastus. Hyvaa kevatta kaikille aarremaanalla.com rekisteroityneille kayttajille ja muistakaahan paras loyty 2007 kilpailu.
Sivuston alkutaipaleesta.
Sivuston alkutaipaleesta.
C. Scope Newforce R1, Garrett Ace 250
Laittakaa tuohon nimenne alle tuo pikkuruinen kuva antamaan hieman luonnetta. Vaikka silla ei ole yhtaan mitaan tekemista juurikaan minkaan kanssa, niin se ainakin hieman piristaa sivujen ulkoasua jne. Siis mikaan pakkohan tama nyt ei todellakaan ole..
-
- Innostunut Etsijä
- Prospector
Loisto juttu tämä foofumi
Tässä on sellaista pioneeri henkeä. Tämä on tietääkseni ensimmäinen foormi aiheeseen liittyen Suomessa. Suomessa tämä harrastus on aika lapsen kengissä vielä mutta varmasti kasvava harrastus. Hattua nostan Pandalle foorumin aloittamisesta.
Kerhotoiminnasta mulla ei ole mitään tietoa ainakaa Suomen kamaralla. Odotan mielenkiinnolla, että esimmäinen klubi perustetaan.
Kerhotoiminnasta mulla ei ole mitään tietoa ainakaa Suomen kamaralla. Odotan mielenkiinnolla, että esimmäinen klubi perustetaan.
Sinänsä jännä että tämän harrastuksen tiimoilta ei ole mitään buumia Suomessa vielä ollut. Kaikki muut harrasteet ( hölmöt ja vähemmän hölmöt ) lyövät läpi yleensä jossain vaiheessa täälläkin
Hyvä puoli tässä on tietenkin se että ei ole aina kymmentä piippailijaa samalla rannalla taistelemassa "reviireistä"
Onnea vaan sadannen käyttäjän johdosta!!
Hyvä puoli tässä on tietenkin se että ei ole aina kymmentä piippailijaa samalla rannalla taistelemassa "reviireistä"
Onnea vaan sadannen käyttäjän johdosta!!
Samaa olen itsekin miettinyt, onhan tässä nyt jonkinlainen buumi menossa jos verrataan vaikka tilanteeseen 5v sitten, tarkempaa tietoa ei kyllä ole, mutta näin olettaisin. Luultavasti myös nuo suht korkeat aloituskustannukset verrattaessa esim. sauvakävelyyn rajoittaa hommaa jonkin verran. Lisäksi, "Iskä, osta mulle metallinpaljastin" ei ehkä mene vielä yhtä hyvin läpi kuin "Iskä, osta mulle virveli" mutta paljon mahdollista että jonkin ajan kuluttua menee...
Onnittelut ylläpidolle sadannesta käyttäjästä, kuudenkympin hujakoilla näytti että siihen jämähtää, mutta kelien lämmettyä lähtikin vauhdikkaaseen nousuun.
Onnittelut ylläpidolle sadannesta käyttäjästä, kuudenkympin hujakoilla näytti että siihen jämähtää, mutta kelien lämmettyä lähtikin vauhdikkaaseen nousuun.