Illan rantakävely
Illan rantakävely
Euroja tuntuu maassa olevan, tosin tuntipalkka jää 2e tuntumaan.
4,40 euroa ja markat/pennit.
Uimarannalla vähän väkeä tänä iltana kun viileä tuuli puhalteli, itse olin
varsin tyytyväinen. Paras mahdollinen ulkoilukeli
-Mosku
4,40 euroa ja markat/pennit.
Uimarannalla vähän väkeä tänä iltana kun viileä tuuli puhalteli, itse olin
varsin tyytyväinen. Paras mahdollinen ulkoilukeli
-Mosku
Fisher F75 LTD
Garret Pro-Pointer
Garret Pro-Pointer
Onneksi olkoon, 2€ on aika vakiotuntipalkka. Inhottaa kuitenkin tamperelaisena olla muistuttamassa tästä, ihan kaiken varalta: http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... php?t=3918
t. patti
ps. milloin otetaan se lupaamani liikenteenjakajamiitti?
t. patti
ps. milloin otetaan se lupaamani liikenteenjakajamiitti?
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Kätkäläinen
- Kunniajäsen
On muuten tosi tärkeää että peittää jälkensä hyvin, aina jos on kasvua pinnalla niin kuntta mahdollisimman hyvin takaisin. Kynnöspellolla on hyvä peittää kuoppa vaikkei olisikaan merkitystä, valitettavasti olen ollut sellaisella heinäpellolla missä oli jätetty kaikki roiveilleen! En antaisi lupaa jos olisi omapelto
Joo ei mun kuopat jää näkyviin, Mora ainoa kaivuuväline ollut näin harjoitellessa. 5cm rinkula nurmikkomaata ylös > kolikko pois ja turvepaakku takasi reikään. Ns.pintakalastusta
Syvemmällä nurmikossa >10cm tuntuu olevan tavaraa mutta saa jäädä sinne.
Hiekasta rannalta en ole löytänyt yhtään kolikkoa, liekkö säädöissä vika???
-Mosku
-Mosku
Fisher F75 LTD
Garret Pro-Pointer
Garret Pro-Pointer
Me on parkkeerattu Iidesjärven lintutornin parkkiin. Melkeen sama matka kuin CM:n parkista. Ensi viikolla joku ilta? Keskiviikko ei käy mutta muut käy. Kaikki tämän lukevat on myös tervetulleita mukaan!Mosku kirjoitti:patti kirjoitti:ps. milloin otetaan se lupaamani liikenteenjakajamiitti?
Moro Patti, joo voitais käydä liikenteenjakajalla joku ilta, saako sinne auton helposti parkkiin, vai CM parkkipaikalle??
-Mosku
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Excalibur 2
GM3
Kantsii opetella ruuvimeisselin käyttö noille pintakolikoille, se on vielä helpompi kuin mora (jota ei muuten saisi edes kantaa julkisella paikalla). Tampereen "hiekkarannoilla" ei yksinkertaisesti ole mitään, siksi sieltä ei mitään löydykään.Mosku kirjoitti:Joo ei mun kuopat jää näkyviin, Mora ainoa kaivuuväline ollut näin harjoitellessa. 5cm rinkula nurmikkomaata ylös > kolikko pois ja turvepaakku takasi reikään. Ns.pintakalastusta
-Mosku
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Excalibur 2
GM3
Kannattaa pitää mielessä tämä kaivamisen kultainen sääntö: kaiva niin, että kukaan ei huomaa sinun kaivaneen!Kätkäläinen kirjoitti:On muuten tosi tärkeää että peittää jälkensä hyvin, aina jos on kasvua pinnalla niin kuntta mahdollisimman hyvin takaisin. Kynnöspellolla on hyvä peittää kuoppa vaikkei olisikaan merkitystä, valitettavasti olen ollut sellaisella heinäpellolla missä oli jätetty kaikki roiveilleen! En antaisi lupaa jos olisi omapelto
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Excalibur 2
GM3
Morientes,patti kirjoitti:Me on parkkeerattu Iidesjärven lintutornin parkkiin. Melkeen sama matka kuin CM:n parkista. Ensi viikolla joku ilta? Keskiviikko ei käy mutta muut käy. Kaikki tämän lukevat on myös tervetulleita mukaan!Mosku kirjoitti:patti kirjoitti:ps. milloin otetaan se lupaamani liikenteenjakajamiitti?
Moro Patti, joo voitais käydä liikenteenjakajalla joku ilta, saako sinne auton helposti parkkiin, vai CM parkkipaikalle??
-Mosku
Kävisikö tiistai ilta eli ylihuomenna
-Mosku
Fisher F75 LTD
Garret Pro-Pointer
Garret Pro-Pointer
- Öhkömönkijä
- Kunniajäsen
Mortonki,
Voisin kanssa ehtiä jakajaan kaivamaan muutaman sinetin.
Voisin kanssa ehtiä jakajaan kaivamaan muutaman sinetin.
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer