![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Arkun ympärille paljon muovia ja jotain eristettä että säilyy hyvänä maanalla vaikka 500 vuotta pistää mukaan kirjeen ja kuvia jossa selittää homman tarkoitusta varmaan pääsee se tulevaisuuden kaveri paikallislehteen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hienot löydöt! Ajetaanko toi hiekka jollain siivouskoneella? Aattelin vaan että miten tuota kuivalta löytyy, vai kahmiiks koneen kuljettaja roskakasasta kaikki arvotavaranMc_Mursu kirjoitti:Tulipa otettua varaslähtö Sääksjärvelle. Upea paikka.
Tattista.studis kirjoitti:Hienot löydöt! Ajetaanko toi hiekka jollain siivouskoneella? Aattelin vaan että miten tuota kuivalta löytyy, vai kahmiiks koneen kuljettaja roskakasasta kaikki arvotavaran. Tuollahan vois käydä.
Danke.cpapalo kirjoitti:Hianot on löydöt!
Se snorklaaja oli varmasti sukelluskalastaja. Itellä ei ole sitä pientä kumiveneeltä näyttävää lauttaa paitsi haaveissa.. Mutta mutta jännittävää puuhaa se on.
Kiitos vinkistä, mutta mä en mihinkään esikuntaan koske enää pitkällä tikullakaan.Maverick kirjoitti:Lähettää tuntolevyn PV:n esikuntaan ni eiköhän se sieltä omistajalleen löydä.
Kiitoskiitos.McSeeker kirjoitti:Jopas on mursu kaivellut tavaraa*taputukset* Kaivelitko laiturin vasemmalta puolelta vai oikealta? Hyvin tuntuu AT pro pelittävän! Ei tarvi vissiin rautanaulaa kaivella ylös tuolla?
Tackar.patti kirjoitti:Hienot on löydöt! Ihan alkaa himottaa jos te pk-alueen kaverit voisitte järkätä tuonne kahluumiitin mitä ehdotin McSeekerille.
No mä mietin, että pitäiskö peittää, mutta en keksinyt yhtään syytä.patti kirjoitti: Pps. Kannataisi varman peittää tuosta tuntolevykuvasta henkkarin loppuosa
Harppuunalla nykyään.. Joko kumilinko tai paineilma.mutta onko sillä joku harppuuna vai atrain?
Moro, kyllä kannattaa pitää miitti, kun on noin paljon tilaa. Sosiaaliset tapaamiset on aina mukavia Mä pitäisin täällä Tampereella mutta kun rannat on niin pieniä ja jo koluttuja. Tuolla sen sijaan on lääniä vaikka 50:lle puolisukeltajalle.Mc_Mursu kirjoitti:Tackar.patti kirjoitti:Hienot on löydöt! Ihan alkaa himottaa jos te pk-alueen kaverit voisitte järkätä tuonne kahluumiitin mitä ehdotin McSeekerille.
Olishan se kahluumiitti jännä, mutta onkohan toi nyt ihan niin hyvä paikka, että kannattaa jostain Keski-Suomestakin tulla.
No mä mietin, että pitäiskö peittää, mutta en keksinyt yhtään syytä.patti kirjoitti: Pps. Kannataisi varman peittää tuosta tuntolevykuvasta henkkarin loppuosa