Vedessä

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
cpapalo
Metallinetsijä
Viestit: 120
Liittynyt: 19 Loka 2008, 15:26
Paikkakunta: Ilmajoki

Vedessä

Viesti Kirjoittaja cpapalo »

Pikainen aamu piipinki vedessä.
Kuva

4 sormusta. Pari luokkasormusta, yks rihkama ja paras löytö on Kalevalaa.
Oliskohan kuva nyt ok!
Minelab Excalibur II +( Intruder 12" myytävänä)Garrett pro pointer.
Mölli
Viestit: 9
Liittynyt: 23 Kesä 2011, 11:58
Paikkakunta: Kainuu

Re: Vedessä

Viesti Kirjoittaja Mölli »

cpapalo kirjoitti:Pikainen aamu piipinki vedessä.
*Kuva*

4 sormusta. Pari luokkasormusta, yks rihkama ja paras löytö on Kalevalaa.
Oliskohan kuva nyt ok!
Kivat löydöt, varsinkin Kalevala koru! :)

Näitä vedestä löytyneitä rahoja olen aina ihmetellyt, miten hävittää rahaa veteen, heitteleekö porukka niillä leipiä vai mitä ihmettä? :D

Niin ja kuva kelpasi minulle ainakin :)
Löysä
Viestit: 19
Liittynyt: 02 Kesä 2011, 18:40
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Vedessä

Viesti Kirjoittaja Löysä »

Mölli kirjoitti: Näitä vedestä löytyneitä rahoja olen aina ihmetellyt, miten hävittää rahaa veteen, heitteleekö porukka niillä leipiä vai mitä ihmettä? :D
Muinoin opiskeluaikoina olin paikallisessa huvipuistossa huoltomiehenä. Aamuhuollolla ennen putiikin aukeamista kaivettiin kolikkoautomaateista tukoksista pahimmillaan ties minkä maan (aikaa ennen euroa..) kolikoita kourallinen, pääasiassa Ruåtsin kurnuja, mutta eksotiikkaakin löytyi. Samoin vesivuoristoradan kouruista löytyi kolikoita parhaimmillaan saman verran. Joka aamu..

Se mitä noilla sitten tehtiin oli: Vesivuoristoradan alla yöpyi yleensä lokkeja reilusti, ja ne tietty paskoivat ympäriinsä. Siispä noilla kolikoilla heiteltiin aina aamuisin lokkeja. Ja ettei kenenkään kukkahatun tarvitse hiiltyä, niin en muista että kukaan meistä olisi koskaan osunut.

Joskus nX100 vuoden päästä on tuolla jollekin piiparoijalle melkoisesti ihmetyksen aihetta...
Vastaa Viestiin