Garrett GTI 2500

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Landis
Metallinetsijä

Garrett GTI 2500

Viesti Kirjoittaja Landis »

Olen miettinyt toisen piipparin hankkimista. Ja törmäsin tähän malliin, mukana tulisi monenlaista varustetta ja tilpehööriä melko edulliseen hintaan. :roll:

http://www.metaldetector.cc/index.asp?P ... ProdID=119

--------------------
This Package Includes ALL 3 Search Coils:

9.5" Imaging Searchcoil
12.5" Imaging Searchcoil
Treasure Hound Eagle Eye Depth Multiplier for maximum depth

Special Package & Free Bonus: This Detector Comes With All 7 Items Below - $640.75 Value!

12.5" Imaging Searchcoil ($249.95 value)
Supreme GTI Carry Case ($99.95 value)
Garrett Headphones ($29.95 value)
Garrett Introduction to Metal Detectors booklet
GTI 2500 Instruction DVD ($9.95 Value)
Treasure Hound Eagle Eye Depth Multiplier ($249.95 Value)
Garrett Calendar
--------------------

Olisiko kokemusta tästä GTI 2500 mallista kellään ja onko hankkimisen arvoinen? Ja mahdollisesti parempi kuin Newforce R1?
C.Scope Newforce R1
White's TM808
Automax Precision V4 pinpointer
Fiskars kenttälapio
ilsaarin
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja ilsaarin »

Olin itse kahden vaiheilla ostaa tuon. Sehän on Garretin lippulaiva ja takuulla hyvä kone. Itse jätin sen ostamatta siksi, että se syö 8 paristoa ja pelaa niillä vain sen parikymmentä tuntia. ACE pelaa neljällä paristolla noin 40 tuntia. Lisäksi se painaa aikalailla. Valitsin T2:n jota ei pystytty toimittamaan, joten päädyin sitten Aceen. Ei kovin tieteelliset perustelut, mutta vaikutti minun päätökseeni.

Itseäni rupesi mietityttämään, että onkohan Garrett lanseeraamassa jotakin uutukaista, sillä tuota GTI 2500:sta on myyty tuollaisessa dumppipaketissa jo tovi.

Ilkka
Vastaa Viestiin