Sormusten seisova pöytä
Sormusten seisova pöytä
Pari tuntia huispailin sääksjärvellä tänään vedessä vesinyrkkeilijän treenialtaassa
Löytöjä en laita kuvana vaan videon muodossa voitte löytöjä tiirailla jälleen. Video kolmessa osassa kun tuli niin paljon materiaalia ja viimeisessä osassa on sitten lopussa kuviakin.
Sääksjärvi part 1 of 3
http://www.youtube.com/watch?v=Bds9_CROy9U
Löytöjä en laita kuvana vaan videon muodossa voitte löytöjä tiirailla jälleen. Video kolmessa osassa kun tuli niin paljon materiaalia ja viimeisessä osassa on sitten lopussa kuviakin.
Sääksjärvi part 1 of 3
http://www.youtube.com/watch?v=Bds9_CROy9U
Hieno video ja Englanninkieltä ymmärsi oikein mainiosti, pistä vaan lisää kunhan ehdit.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Keep up the good work!!!
Oli tarkotus lähteä iltapiipeille, mutta tässä menikin taas vartti, kun katselin mahtavan videosi. Voiko muka olla noin kirkasta vettä?
Mahtavat löydöt. Mulla on ollut to do listalla tuolla kahlailu, mutta ei tuonne varmaan paljoa jäänyt teikäläisen jäljiltä.
Jatko-osaa odotellessa.
Oli tarkotus lähteä iltapiipeille, mutta tässä menikin taas vartti, kun katselin mahtavan videosi. Voiko muka olla noin kirkasta vettä?
Mahtavat löydöt. Mulla on ollut to do listalla tuolla kahlailu, mutta ei tuonne varmaan paljoa jäänyt teikäläisen jäljiltä.
Jatko-osaa odotellessa.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Kiitos kiitos! Kyllä vaan on täysin kirkasta vesi, aivan mahtava paikka! Aamulla kun ekana veteen menee niin ei ole hiekkaa liikenteessä ollenkaan.Mc_Mursu kirjoitti:Keep up the good work!!!
Ranta on todella pitkä joten saisin varmasti käydä koko kesän tuota hankaamassa ja silti jäisi kamoja löytämättä Käy ihmeessä kaivelemassa. Voitais toki tehdä jonkinlainen kimppareissu joskus kun en ole koskaan muita piipparoijia tavannutMahtavat löydöt. Mulla on ollut to do listalla tuolla kahlailu, mutta ei tuonne varmaan paljoa jäänyt teikäläisen jäljiltä.
Part II in theaters soon near you ( just latailee tuota videota. Kestää kestää.. )Jatko-osaa odotellessa.
- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Älyttömän hieno video
Eihän tuollaisen jälkeen meikäläinen ilkeä kuvata mitään. Pitäisiköhän laittaa oma GoPro myyntiin (pitäisi varmaan minunkin opetella tuota editointia)
Eihän tuollaisen jälkeen meikäläinen ilkeä kuvata mitään. Pitäisiköhän laittaa oma GoPro myyntiin (pitäisi varmaan minunkin opetella tuota editointia)
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Way to go dude! Tuli tässä mieleen tuota katsellessa, että järjestäpä meille Suomen ensimmainen kahlausmiitti tuolla rannalla! Lääniä näyttää riittävän ja syksyllä biitsikelien jälkeen ei olisi uimareitakaan harmina. How about that brother?
t. patti
ps. Laita siltikin lopuksi vvielä yhteiskuva löydöistä, niitä on niin kiva katsella
t. patti
ps. Laita siltikin lopuksi vvielä yhteiskuva löydöistä, niitä on niin kiva katsella
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
Lohduttava tieto.McSeeker kirjoitti:Ranta on todella pitkä joten saisin varmasti käydä koko kesän tuota hankaamassa ja silti jäisi kamoja löytämättä Käy ihmeessä kaivelemassa.
Sovittu!McSeeker kirjoitti:Voitais toki tehdä jonkinlainen kimppareissu joskus kun en ole koskaan muita piipparoijia tavannut
Garrett Pro-Pointer
Garrett Pro-Pointer
Sinällään hölmöä että reissu kestää esim 2 tuntia ja editointi + renderöinti + youtubeen lataus kestää ainakin sen 10 tuntia yhteensä Hiirikäsi hiirikäsi au au... Yritän vaan tehdä sellaisia videoita joita tykkäisin itse katsoa ja joskus tulee säädettyä liikaakin mutta kun se on hauskaaLeijona kirjoitti:Älyttömän hieno video
Ei muuta kun kamera päälle vaan ja videota nettiin Leijona Goprossa on se hyvä puoli että vaikka olisi ujo tyyppi ( kuten minä kameran edessä ) niin ei sitä edes tiedosta kuvaavansa mitään kun kamera on päässä kiinni, minä ainakin unohdan kameran heti kun rupean piipparoimaan..
Täytyy myöntää että homma lähti minulle niin tyypilliseen tapaan vähän käsistä = hommasin digitaalisen tallentimen + nappimikrofonin että saan paremmat audiot talteen. Gopro:n äänenlaatu vesitiiviin kotelon kanssa on aika onnetonta ( kuten kaikissa muissakin vastaavissa laitteissa ). Mikkiin puhiseva tuuli on myös yksi kauheimpia ääniä kuunnella videoissa. Nappimikki tuntuu hoitavan homman ilman turhia tuulen pöhinöitä vaikkei windjammeri ollut edes käytössä ( auttaa kun mikki on todella lähellä suuta ).
No eipä kuulosta ollenkaan hassummalta idealta. Täytynee pitää mielessä!!patti kirjoitti:Way to go dude! Tuli tässä mieleen tuota katsellessa, että järjestäpä meille Suomen ensimmainen kahlausmiitti tuolla rannalla! Lääniä näyttää riittävän ja syksyllä biitsikelien jälkeen ei olisi uimareitakaan harmina. How about that brother?
Hep.
Oioioiii miten upeat löydöt! Itseäni himottaa erityisesti sormukset (nainen kun olen), olen 2,5 kertaa käynyt rannoilla piippailemassa (tosin ei kauhean suosituilla) ja kokonaissaldo on 50 cnt, 20 v vanha Ruotsin kruunu ja ruosteisia ruuveja/nauloja + tietenkin korkkeja ja pulltabeja Yhden hienon korun kyllä löysin, mutta näin sen maan pinnalla ilman etsintä=)
Sääksjärvi part 2 ( hitto mitä tappelua oli saada tämä lähetettyä youtubeen... )
http://www.youtube.com/watch?v=n8pbyczfrvw
Sääksjärvi part 3
http://www.youtube.com/watch?v=3IYdDfifHXs
http://www.youtube.com/watch?v=n8pbyczfrvw
Sääksjärvi part 3
http://www.youtube.com/watch?v=3IYdDfifHXs
Wicked stuff!
I'm so going to Sääksjärvi!
Monen aikaan olit tuolla liikkeellä? Sää on noinkin hyvä, mutta väkeä ei nimeksikään.
Scooppi näyttää toimivan kuin unelma. Itellä menee keskimäärin ainakin 5 kauhallista ennen kun kohde on kauhassa. Johtunee suurimmaksi osaksi siitä, että mun järvi on niin samea, että pohjan näkee alle nilkan syvyydeltä.
Parin viikon päästä iltapäivälehdessä:
Internetissä pyörivä video aarteenetsinnästä rantavedessä kiehtoo ihmisiä
No ehkä lähti vähän käsistä. Toivottavasti ei kuitenkaan ihan noin käy.
I'm so going to Sääksjärvi!
Monen aikaan olit tuolla liikkeellä? Sää on noinkin hyvä, mutta väkeä ei nimeksikään.
Scooppi näyttää toimivan kuin unelma. Itellä menee keskimäärin ainakin 5 kauhallista ennen kun kohde on kauhassa. Johtunee suurimmaksi osaksi siitä, että mun järvi on niin samea, että pohjan näkee alle nilkan syvyydeltä.
Parin viikon päästä iltapäivälehdessä:
Internetissä pyörivä video aarteenetsinnästä rantavedessä kiehtoo ihmisiä
- Jo 10 miljoonaa katselukertaa kerännyt suomalainen video on hämmästyttänyt ihmisiä. Videolla näkyy, kuinka mies kaivelee sormuksia ja kolikoita rantavedestä metallinilmaisimen avulla. Aarteenetsijä on itse kuvannut videonsa erikoisella kypäräkameraksi kutsutulla videokameralla ja juontaa videonsa sujuvan värikkäällä englannilla. Moni suomalainen on innostunut videon myötä metallinetsinnästä. Tämä on näkynyt muun muassa vesitiiviiden metallinilmaisimien maahantuojan varaston loppumisella sekä yleisöryntäyksenä internetissä olevalle aarteenetsijöiden keskustelufoorumille. Aarteenetsijä saa upeiden löytöjensä lisäksi kiitosta myös uimarannan käyttäjiltä, koska keräsi vedestä pois lukuisia teräviä esineitä, kuten nauloja...
No ehkä lähti vähän käsistä. Toivottavasti ei kuitenkaan ihan noin käy.
Garrett Pro-Pointer
Garrett Pro-Pointer
Ei sitä koskaan tiedä, tää on aika addiktoiva harrastusMc_Mursu kirjoitti: No ehkä lähti vähän käsistä. Toivottavasti ei kuitenkaan ihan noin käy.
Tosin perisuomalaiseen tapaan (vesi)piippailu varmaan mieluummin kielletään kuin että siitä tulee koko kansan huvi...
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Excalibur 2
GM3