Tonni kasassa 8)
Tonni kasassa 8)
Laskin tänään vielä yhden kassista löytyneen löytöpussin saldoihini ja lopputulos oli 1000,52 € käypää rahaa euroja ja vaihtomarkkoja Nyt se on siis totta! Seuraavaksi tavoitteena 1000 € pelkinä eurokolikoina. Siihen on vielä/enää matkaa 200 €. Ensi kuussa?
Ets... eikun Löytöterveisin,
patti
patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
Re: Tonni kasassa 8)
Hatun nostoinen suorituspatti kirjoitti:Laskin tänään vielä yhden kassista löytyneen löytöpussin saldoihini ja lopputulos oli 1000,52 € käypää rahaa euroja ja vaihtomarkkoja Nyt se on siis totta! Seuraavaksi tavoitteena 1000 € pelkinä eurokolikoina. Siihen on vielä/enää matkaa 200 €. Ensi kuussa?
patti
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
- Kätkäläinen
- Kunniajäsen
Täytit sitten pyöreitä! ONNEA!
Ittellä tuli kans viime reissulla viimeistään 200€ täyteen euro rahaa, en oo enää ihan laskuissa mukana, mutta hehtaarilla kuitenkin Vaihtokelpoista löytyy jotain 220mk, ne on tallella.. MUTTA TONNI , ehkä seuraavalla vuosikymmenellä sitten..
Ittellä tuli kans viime reissulla viimeistään 200€ täyteen euro rahaa, en oo enää ihan laskuissa mukana, mutta hehtaarilla kuitenkin Vaihtokelpoista löytyy jotain 220mk, ne on tallella.. MUTTA TONNI , ehkä seuraavalla vuosikymmenellä sitten..
Ihminen on omien ajatustensa vanki.
1958 eurokolikkoa ja 594 vaihtomarkkakolikkoa eli jos tasataan se vuoden ajalle niin se tekee 7 kolikkoa joka päivä. Ilmankos niitä piippausunia näkeekin niin paljonstudis kirjoitti:Onnittelut. Montako kolikkoa tuossa on yhteensä?
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Excalibur 2
GM3
Mulla onkin pakkomiel.... eikun tavoitteita ja kova hinku päästä niihin Laskin juuri, että tuohon meni 107 etsintäkertaa.TAZ kirjoitti:Hyvä saalis ja nopeasti hankittu Mulla meni vastaavaan 2 kokonaista etsintäkautta ja 2 kuukautta päälle.
-TAZ-
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Excalibur 2
GM3
- Öhkömönkijä
- Kunniajäsen
On se Patti kova! Tuo on ihan hillitön määrä kolikoita. Mä olen tyytyväinen jos saisi kahdessa ja puolessa kaudessa 100 € rikki. Onko Patti jo kaikki tavoitteet täyttyneet, jotka asetit ennen kauden alkua?
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
Joo kyllä siinä pitää ahkerasti käydä etsintä heiluttelemassa ,itse olen harrastanut
tätä -90 luvun loppupuolelta asti ja euroja on kerääntynyt noin(en ole tarkkaan laskenut)noin 300 euroa ja markkaaikaisia ehkä noin reilu tuhat kappaletta.
On toi todella hyvä saavutus ei voi kun hattua nostaa .ONNEA.
tätä -90 luvun loppupuolelta asti ja euroja on kerääntynyt noin(en ole tarkkaan laskenut)noin 300 euroa ja markkaaikaisia ehkä noin reilu tuhat kappaletta.
On se vähän paikoistakin kiinni että kuinka paljon löytyy. Lohjalla ei ole puistoja ollenkaan eikä rantojakaan nyt montaa ole sellaista joista voisi euroja kaivella. Toki jos ei tule käytyä piipparoimassa ja istuu täällä foorumilla niin kolikoita ei taskuun tule yhtäänteksako kirjoitti:Joo kyllä siinä pitää ahkerasti käydä etsintä heiluttelemassa ,itse olen harrastanut
Patti vetää kyllä aika kovat pohjat
Joo, kaikki tavoitteet on jo kasassa eli wanhaa hopiata, kultaa ja rahhaa. Kaikkia noita on ja enemmänkin on tullut, kausi ollut suopeaÖhkömönkijä kirjoitti:On se Patti kova! Tuo on ihan hillitön määrä kolikoita. Mä olen tyytyväinen jos saisi kahdessa ja puolessa kaudessa 100 € rikki. Onko Patti jo kaikki tavoitteet täyttyneet, jotka asetit ennen kauden alkua?
Just laitoin viime viikon kahluulöydöt kirjoihin ja kansiin. 10 hopeaa, yksi kulta, kolikoita noin ~150 kpl joista käypää valuuttaa noin 30 € kymppiä. Kahlaillessa ei kauheasti löydy noita eypoja, koruja sitäkin enemmän
t. aptti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Excalibur 2
GM3
- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Nyt voit sitten lopettaa harrastuksen tältä kaudelta ja jatkaa ensi keväänäpatti kirjoitti:Joo, kaikki tavoitteet on jo kasassa eli wanhaa hopiata, kultaa ja rahhaa. Kaikkia noita on ja enemmänkin on tullut, kausi ollut suopeaÖhkömönkijä kirjoitti:On se Patti kova! Tuo on ihan hillitön määrä kolikoita. Mä olen tyytyväinen jos saisi kahdessa ja puolessa kaudessa 100 € rikki. Onko Patti jo kaikki tavoitteet täyttyneet, jotka asetit ennen kauden alkua?
t. aptti
Ai hitsi, itselläni tavoite täyttyi jo muistaakseni toisella reissulla keväällä
KÄÄK
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.