Black Bull DS23 XL

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Lily
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Kesä 2011, 22:33

Black Bull DS23 XL

Viesti Kirjoittaja Lily »

Hei,

Olen seurannut jonkin aikaa palstaa ja ehdottomasti myös nyt itse haluaisin
oman metallinilmaisimen! Kuitenkaan kun näistä välineistä en kovin paljoa tiedä ja vertailu on ollut hankalaa, osaisitteko antaa kommentteja esimerkiksi
malliin Black Bull DS23 XL ? Ajattelin näin alkajaisiki piippailun aloittaa jollakin edullisemmalla laitteella :)

Ja mistä kannattaisi tilata laite? Ajattelin sivustolta http://www.webkauppa.finndetector.com/.
Jakakaa toki vinkkejä ja ehdotuksia laitevalinnalle,


Kiitos!
Avatar
moottorilapio
Innostunut Etsijä
Viestit: 91
Liittynyt: 01 Touko 2009, 21:39
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja moottorilapio »

Tervetuloa palstalle ja antoisan harrastuksen pariin.
edullisella piipparilla pääsee hyvin alkuun, tälläkin palstalla on ostetaan/myydään osio
sieltä kannattaa katsella vaikka käytettyjä.
black bulli:sta ei ole kokemuksia , samoihin hintoihin menisi garrett ace 150
itse ostaisin garrett:in. Se syö 4 ladattavaa akkua/paristoa, halvempi kuin 9v nepparit
villenkellossa oli hinta 150€


jotain vanhaa juttua
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 1db11eba3a
X-terra 705, 6" DD, infinium ls,
chance pi, kasa keloja
kaivinkone
Avatar
kalle
Metallinetsijä
Viestit: 304
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 12:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Black Bull DS23 XL

Viesti Kirjoittaja kalle »

Lily kirjoitti:Hei,

Olen seurannut jonkin aikaa palstaa ja ehdottomasti myös nyt itse haluaisin
oman metallinilmaisimen! Kuitenkaan kun näistä välineistä en kovin paljoa tiedä ja vertailu on ollut hankalaa, osaisitteko antaa kommentteja esimerkiksi
malliin Black Bull DS23 XL ? Ajattelin näin alkajaisiki piippailun aloittaa jollakin edullisemmalla laitteella :)

Ja mistä kannattaisi tilata laite? Ajattelin sivustolta http://www.webkauppa.finndetector.com/.
Jakakaa toki vinkkejä ja ehdotuksia laitevalinnalle,


Kiitos!
Tervetuloa koukuttavan harrastuksen pariin.

Ainakin oma etsimeni tuli tilattua tuolta Finndetectorilta ja ei moitteen sijaa. Laite tuli postitse parissa päivässä, mukana käyttöohje ja opetus-dvd.

Itse etsimen valinnasta voi kokeneemmat piippailijat varmaan paremmin opastaa. Itse olen tyytyväinen tuohon Garrett Ace 250 etsimeen. Pattereita se kyllä kuluttaa enemmän kuin luvattiin. Neljän sormipariston satsi kestää ehkä 15-20 tuntia, ei luvattua 30 tuntia.
Carrett Ace 250

Garrett Pro Pointer
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

ACE-250 on hyvä laite, se on todettu lukuisia kertoja ympäri maailmaa :)
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
kalle
Metallinetsijä
Viestit: 304
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 12:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja kalle »

Etsimessä olisi hyvä olla pinpointtaus-ominaisuus. (kohteen tarkka paikannus) Ace 150 piipparista se taitaa puuttua. Aloittajan mainitsemassa Black Bullissa on " signaalin vahvuuden indikaattori". Mitä hittoa se tarkoittaa :) Pinpointtausta ?
Carrett Ace 250

Garrett Pro Pointer
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

kalle kirjoitti:Etsimessä olisi hyvä olla pinpointtaus-ominaisuus. (kohteen tarkka paikannus) Ace 150 piipparista se taitaa puuttua. Aloittajan mainitsemassa Black Bullissa on " signaalin vahvuuden indikaattori". Mitä hittoa se tarkoittaa :) Pinpointtausta ?
Se on juurikin pinpoint :lol:

Kysyjälle vihjeeks. Mulla on ollu kaikki tähän mennessä mainitut laitteet ja jos niistä pitäis valita niin ehdottomasti black bull. Acet on toki helppoja käyttää, kevyitä ja hyvän näkösiä mutta siihen niiden hyvyys sitte jää. Aina kuulee sanottavan että noilla on löydetty paljo tavaraa ympäri maailman mikä on toki totta mutta johtuu siitä että laitteita on markkinoitu tehokkaasti mistä syystä ne on maailman myydyimmät laitteet, varsinkin amerikassa. Se että jotain on myyty paljon ei nykyään tarkota automaattisesti sitä että se on paras.

Yks varteenotettava vaihtoehto on myös Golden Mask 1. Se menee taas pykälää paremmaks tehoissa ja helppoudessa eikä hintakaan ole paha.

Jos haluat toimivan asiakassuhteen laitetta myyvän yrityksen kans niin ei kannata harkita muuta kuin Finndetectoria. Tätä foorumiaki lukemalla huomaat kyllä syyn.
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Keseppa kirjoitti:Acet on toki helppoja käyttää, kevyitä ja hyvän näkösiä mutta siihen niiden hyvyys sitte jää. Aina kuulee sanottavan että noilla on löydetty paljo tavaraa ympäri maailman mikä on toki totta mutta johtuu siitä että laitteita on markkinoitu tehokkaasti mistä syystä ne on maailman myydyimmät laitteet, varsinkin amerikassa. Se että jotain on myyty paljon ei nykyään tarkota automaattisesti sitä että se on paras.
Aloittelija ei usein tarvitse parasta vaan helpon ja hauskan laitteen joka toimii :) Black bull saattaa hyvinkin olla asiallinen laite mutta garrett on vaan sitten vienyt huomion halvempien laitteiden osalta.
Jos haluat toimivan asiakassuhteen laitetta myyvän yrityksen kans niin ei kannata harkita muuta kuin Finndetectoria. Tätä foorumiaki lukemalla huomaat kyllä syyn.
Finndetector on asiallinen kauppa ja palvelu on hyvää, ei voi kieltää :)
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
kalle
Metallinetsijä
Viestit: 304
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 12:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja kalle »

Keseppan puheenvuoron jälkeen jäi kaivelemaan että olenko taas joutunut ärhäköiden mainosmiesten uhriksi kun tilasin Acen.

Vertailin etsimiä tuolla Finndetectorin verkkosivuilla ja huomasin että Black Bulleille annetaan pääsääntöisesti yhden vuoden takuu ja Garreteille kahden vuoden.

Pikkusen helepotti :)
Carrett Ace 250

Garrett Pro Pointer
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

kalle kirjoitti:Keseppan puheenvuoron jälkeen jäi kaivelemaan että olenko taas joutunut ärhäköiden mainosmiesten uhriksi kun tilasin Acen.

Vertailin etsimiä tuolla Finndetectorin verkkosivuilla ja huomasin että Black Bulleille annetaan pääsääntöisesti yhden vuoden takuu ja Garreteille kahden vuoden.

Pikkusen helepotti :)
Helpotetaan vielä sen verran että ACE on hyvä laite tämän harrastuksen opetteluun ja siitä saa vielä käytettynäki hyvän hinnan sitte KUN tulee tarve päivittää laitetta paremmaks :roll: eikä siitäkään ole haittaa myyntitilanteessa että ACE:ssa saattaa olla takuu vielä voimassa tuon kahden vuoden ansiosta kun taas muissa se on jo loppu paitsi tietysti Golden maskissa missä on elektroniikalla 5 vuoden takuu :shock:
Vastaa Viestiin