Käväisinpä taas AT:n uitolla pienellä järvellä. Hopeat ja muut arvometallit jäivät tällä kertaa järveen, mutta nousihan sieltä reilu 50 lanttia, pari rihkamasormusta, pari koristelätkää, fillarinavain ja hiuspinni.
Sikäli oli kuitenkin merkittävä keikka, että pohjasta nousi piippailu-uran 6000. kolikko. Kolikkolaskiuri näyttää nyt lukemaa 6036.
-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
TAZ kirjoitti:Käväisinpä taas AT:n uitolla pienellä järvellä. Hopeat ja muut arvometallit jäivät tällä kertaa järveen, mutta nousihan sieltä reilu 50 lanttia, pari rihkamasormusta, pari koristelätkää, fillarinavain ja hiuspinni.
Sikäli oli kuitenkin merkittävä keikka, että pohjasta nousi piippailu-uran 6000. kolikko. Kolikkolaskiuri näyttää nyt lukemaa 6036.
-TAZ-
On äijä aikamoinen kone. Ei väliä millainen lätäkkö olisi kyseessä niin kolikkoa nousee.
Ite kävin Patin Seahuntterilla vähän syvemmältä kaivelemassa, mutta kun ei ole kunnon scooppia niin aika turhauttavaa oli. Makaronisihti oli alle 5 minuutissa ihan solmussa. Painotuskin oli hieman väärin, olisi täytynyt olla ainakin 2 kg lisää painoa selässä. Mukavaa tuo silti oli.
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
HUH HUH. 22 kertaa vedessä jo tänä vuonna !! ja 6000 kolikkoa
Siinä alkaa olla aikamoinen rautaläjä.
Prkl ku iski kuumetauti päälle. Oli tarkoitus tänään lähteä ajelemaan Tampereelle koko loppuviikoksi ja piippari tietysti mukaan.. Mutta saa ny nähä tervehtyykö tästä..
Minelab Excalibur II +( Intruder 12" myytävänä)Garrett pro pointer.
TAZ kirjoitti:
Onhan nuo keikat laskettu... Piippareita on ulkoilutettu tuon kolikkomäärän eteen 251 kertaa.
-TAZ-
Hitsi, mähän olen tilastollisesti sua jäljessä! Mulla on ulkomuistista ulkoilutuskertoja noin 150 ja vasta 3000 kolikkoa Tosin sun 6000:lla kolikolla lienee vaikutusta siihen, että mä en ole enää niin paljoa löytäny
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought