Garretin vedenkestävyys?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
make898

Garretin vedenkestävyys?

Viesti Kirjoittaja make898 »

Uskaltaako garrett ace 150 käyttää rantavedessä ja kuinka syvällä?
patti
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja patti »

Kela ja kaapeli ovat vedenpitäviä, elektroniikkaboksi ei ole. Eli noin syvälle voit mennä.

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
make898

Viesti Kirjoittaja make898 »

patti kirjoitti:Kela ja kaapeli ovat vedenpitäviä, elektroniikkaboksi ei ole. Eli noin syvälle voit mennä.

t. patti

Näin minä vähän arvelinkin. kiitos
Mc_Mursu
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Mc_Mursu »

Itse tässä tuumin, jos pyöritelisin elek.boxin suojaksi hieman elmukelmua vesipiippailun ajaksi. Luulisi suojaavan hetkellisesti vedeltä, jos sattuu niin, että Ace putoaa veteen.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
patti
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja patti »

Niin ja hyvä vinkki vesipiippailuun vettä pitämättömällä laitteella on se, että käyttää kyynärtuessa olevaa hihnaa kyynärvarren ympärillä. Näin voit laskea käden irti laitteen kahvasta eikä laite kuitenkaan kaadu veteen ja molemmat kädet ovat vapaina. Estää suurimman osan vesivahingoista.

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
McSeeker
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Itse uitin tuon x-terra 70:sen viime kesänä. Olkaahan varovaisia vesillä :) Kovinkaan syvälle ei pääse jos elektroniikkaboksi on vakiopaikalla.
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

On kyllä aika extreme urheilua piippailla ei vesitiiviillä laitteilla. Muutenhan se onnistuu hyvin kunnes kompastuu. Mut eihän me koskaan kompastuta, eihän :twisted:

Toisaalta se on jokaisen oma asia mitä laitteellan tekee. Kannattaa kuitenkin muistaa myös kondensivesi. Veden yllä kun tahtoo olla aika kosteeta ilmaa ja saattaahan tuota valua märästä kädestäkin boksiin jotain.
Mc_Mursu
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Mc_Mursu »

Kävin äsken Acen kanssa kahlailemassa. Varsi yhtä vaille pisimmillään ja parhaimmillaan vesiraja oli joku 10 cm boksista.
Olin teipannut kaiutinreijät umpeen.

Hiukan hasardiahan tuo on, mutta teen näin varmasti jatkossakin.
Pitäiskö sittenkin ostaa AT Pro...
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
McSeeker
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Keseppa kirjoitti:On kyllä aika extreme urheilua piippailla ei vesitiiviillä laitteilla. Muutenhan se onnistuu hyvin kunnes kompastuu. Mut eihän me koskaan kompastuta, eihän :twisted:
En suosittele kuitenkaan, aina voi sattua jotain. Mulla terra sukelsi kun rupesin kaivamaan löytöä ylös ja terra nojasi minua vasten, siitä se sitten molskahti veteen :evil: Sea hunterin kanssa on niin helppo piippailla kun ei tarvitse huolehtia, kaikki on vesitiivistä :)
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Vastaa Viestiin