Garretin vedenkestävyys?
Garretin vedenkestävyys?
Uskaltaako garrett ace 150 käyttää rantavedessä ja kuinka syvällä?
Niin ja hyvä vinkki vesipiippailuun vettä pitämättömällä laitteella on se, että käyttää kyynärtuessa olevaa hihnaa kyynärvarren ympärillä. Näin voit laskea käden irti laitteen kahvasta eikä laite kuitenkaan kaadu veteen ja molemmat kädet ovat vapaina. Estää suurimman osan vesivahingoista.
t. patti
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
On kyllä aika extreme urheilua piippailla ei vesitiiviillä laitteilla. Muutenhan se onnistuu hyvin kunnes kompastuu. Mut eihän me koskaan kompastuta, eihän
Toisaalta se on jokaisen oma asia mitä laitteellan tekee. Kannattaa kuitenkin muistaa myös kondensivesi. Veden yllä kun tahtoo olla aika kosteeta ilmaa ja saattaahan tuota valua märästä kädestäkin boksiin jotain.
Toisaalta se on jokaisen oma asia mitä laitteellan tekee. Kannattaa kuitenkin muistaa myös kondensivesi. Veden yllä kun tahtoo olla aika kosteeta ilmaa ja saattaahan tuota valua märästä kädestäkin boksiin jotain.
Kävin äsken Acen kanssa kahlailemassa. Varsi yhtä vaille pisimmillään ja parhaimmillaan vesiraja oli joku 10 cm boksista.
Olin teipannut kaiutinreijät umpeen.
Hiukan hasardiahan tuo on, mutta teen näin varmasti jatkossakin.
Pitäiskö sittenkin ostaa AT Pro...
Olin teipannut kaiutinreijät umpeen.
Hiukan hasardiahan tuo on, mutta teen näin varmasti jatkossakin.
Pitäiskö sittenkin ostaa AT Pro...
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
En suosittele kuitenkaan, aina voi sattua jotain. Mulla terra sukelsi kun rupesin kaivamaan löytöä ylös ja terra nojasi minua vasten, siitä se sitten molskahti veteenKeseppa kirjoitti:On kyllä aika extreme urheilua piippailla ei vesitiiviillä laitteilla. Muutenhan se onnistuu hyvin kunnes kompastuu. Mut eihän me koskaan kompastuta, eihän![]()