Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Elikkäs jotta ylläpidon ei itse kaikkea tarvitse tehdä niin ajattelin pistää gallupin pystyyn äänestyksen muodossa. syy uuteen topicciin on että en osaa jälkikäteen pistää mihinkään topicciin äänestystä (joka ei taida olla edes mahdollista. joten jos viittitte käydä heittään äänenne niin he saavat vähän tietoa mitä kokoa porukka haluaa.
jos tuosta XXL vielä isompi tarvii saaha niin sitten kannattaa ehkä kun asiat on ajankohtaisia niin sanoa suoraan pandalle tai kuka nyt alkaa tuota asiaa hoitamaan
JuAnHu kirjoitti:Elikkäs jotta ylläpidon ei itse kaikkea tarvitse tehdä niin ajattelin pistää gallupin pystyyn äänestyksen muodossa. syy uuteen topicciin on että en osaa jälkikäteen pistää mihinkään topicciin äänestystä (joka ei taida olla edes mahdollista. joten jos viittitte käydä heittään äänenne niin he saavat vähän tietoa mitä kokoa porukka haluaa.
Jukka
Jos sais ostaa sen silitettävän kuvan paitaan. Ei taida löytyä XXXXXL kokoa kuitenkaan.
tässä on nyt sellainen juttu että minä vain autoin pikkasen pandaa jotta saa jotain suuntaviivoja kokojen suhteen elikkäs minä en siis tilaa näitä paitoja ja kuvia mistään vaan se homma on edelleen pandan (tai kuka nyt sitä alkaakin hoitaan) asia.
Ei tästä kannata niin suurta stressiä ottaa. Kun vaan sitten kerrotte kuka noita paitoja tekee niin voin lähettää oman paidan sinne painettavaksi. Sitten saan sellaisen mihin tuon kaljamahan saan tungettua. Siis teräksisen jäntevän vartaloni.
Erä aarremaanalla.com T- paitoja on todellakin nyt tulossa. Hyvällä mielellä & hienon harrastuksemme pohjalta paitojen teettäminen aarremaanalla.comin nimissä tuntuu mielekkäältä, ja on samalla tukemassa aarremaanalla.com foorumin toimintaa jatkossakin. Nyt toivommekin muovimukin kanssa äänestysvilkkautta jotta saataisiin selville minkä kokoista paitaa tilataan ja painatetaan.
Ja jotta kaikki jotka paidan todella haluaa, lähettäisivät vielä mahdollisimman pian Pandalle henkilökohtaista viestiä foorumin kautta. Viestissä tulee siis mainita koko- ja montako paitaa haluaa.