Vappupäivän löytöjä

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Mariza
Metallinetsijä
Viestit: 202
Liittynyt: 04 Loka 2007, 12:48
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Vappupäivän löytöjä

Viesti Kirjoittaja Mariza »

"Pakollisen" terassikäynnin jälkeen lähdin vielä lähipellolle vappupäivänä.
Tuloksena erinäistä roinaa, mutta löytyi yksi kolikkokin.


Kuva


Kuva

10 markkaa vuodelta 1929.


Kuva

Tässä samainen kolikko ja muuta roinaa. Pellolla on siis tehty muutakin kuin pelkkiä peltotöitä, katso oikea yläkulma...
Kolikon vieressä vanha nappi ja se pieni esine kolikon lähellä on "joku". Ei mitään käsitystä minkä palanen, painavahko ja vaalean värinen.


Kuva

Tämä löytyi tänään (sunnuntaina) . Muuten köyhän oloinen reissu, mutta en kovin kauan ehtinyt ollakaan. Vaikea oli myös löytää sopivaa peltoa, maanviljelijät ovat jo pelloilla hommissa.
Tämä esine on kooltaan pienehkö, korkeus 3 cm,kantaosa 2 cm.
Anteeksi kuvanlaatu, esineessä on siis kaksi reikää molemmissa sivuissa ja yläosassa.
* Garret Ace 250 *