Lainassa on C.scopeCS1220XD. Omaksi joku vastaava??

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
Martsu
Viestit: 39
Liittynyt: 18 Loka 2010, 16:15
Paikkakunta: Turku

Lainassa on C.scopeCS1220XD. Omaksi joku vastaava??

Viesti Kirjoittaja Martsu »

Pulma seuraava:
Olen ihan aloittelija. Lainassa ollut otsikon mukainen laite. Nyt kun pitää lainalaite palauttaa niin mieli tekee omaa etsintä tietty. Toivomus olisi löytää rautanaulojen lisäksi hienoja nappeja, solkia, vanhoja rahoja, pronssiesineitä jne.mitä ollaan tytön kanssa ihasteltu päivän löytö-osiossa..
Mutta kun olen niin vähävarainen, ettei ole paljoa varaa sijoittaa moiseen. Eli onko esim.tuo nyt 145 eurolla myytävä Viking 6 verrattavissa tuohon otsikon laitteeseen yhtä hyvänä?
http://www.erikoistavaratalo.fi/shop/ka ... 1&show=all
Mitkä ominaisuudet on tärkeimmät olla laitteessa että löytäs tommosia hienoja juttuja?

Toinen kyssäri. Oisko jollain myydä käytettyä ok laitetta Turussa/Kaarinassa, niin voi kirjoittaa yksärillä mulle.

Kiitos jos joku vastailee. :P
Avatar
Akke65
Raavas Tonkija
Viestit: 605
Liittynyt: 29 Elo 2007, 20:35
Paikkakunta: Vaasa

Re: Lainassa on C.scopeCS1220XD. Omaksi joku vastaava??

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

Martsu kirjoitti:Pulma seuraava:
Olen ihan aloittelija. Lainassa ollut otsikon mukainen laite. Nyt kun pitää lainalaite palauttaa niin mieli tekee omaa etsintä tietty. Toivomus olisi löytää rautanaulojen lisäksi hienoja nappeja, solkia, vanhoja rahoja, pronssiesineitä jne.mitä ollaan tytön kanssa ihasteltu päivän löytö-osiossa..
Mutta kun olen niin vähävarainen, ettei ole paljoa varaa sijoittaa moiseen. Eli onko esim.tuo nyt 145 eurolla myytävä Viking 6 verrattavissa tuohon otsikon laitteeseen yhtä hyvänä?
http://www.erikoistavaratalo.fi/shop/ka ... 1&show=all
Mitkä ominaisuudet on tärkeimmät olla laitteessa että löytäs tommosia hienoja juttuja?

Toinen kyssäri. Oisko jollain myydä käytettyä ok laitetta Turussa/Kaarinassa, niin voi kirjoittaa yksärillä mulle.

Kiitos jos joku vastailee. :P
Myyntiosastolta löytyy Ace 250 myynnissä tuohon hintaluokkaan. Toimiva peli harrastukseen.
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero


* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Avatar
Martsu
Viestit: 39
Liittynyt: 18 Loka 2010, 16:15
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Martsu »

Kiitos vinkistä, mutta taitaisi tulla melkein yhtä kalliiksi lähteä Turusta Espooseen hakemaan laitetta kuin että ostaisi uuden samanlaisen. Enkä omista ees autoa.. Mitä nyt katsoin että jopa 207 eurolla on laitetta myyty uutena ja postikulutkin sisältäisi.

Tuo merkki kyllä olisi varmaan hyvä hankinta..
Vastaa Viestiin