Päivän piippailut

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Päivän piippailut

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Käväisin tänään Lohjan Pähkinäniemessä vähän tutkailemassa. Rannoista kun tykkään, niin niitä lähinnä sinne lähdin etsimään. Perille saavuttuani tuli vähän sellainen fiilis että ei täältä kyllä mitään voi löytää. Jotain alle parinkymmenen metrin pituisia hiekka-alueita 2 kpl. Noh, rupesin kuitenkin hommiin ja yllätys yllätys, pullonkorkkeja löytyi normaaliin tapaan heti monta. Mutta sitten muuttuivat löydöt paremmiksi :P Ensin kaivoin ylös tämän:

Kuva

Ja yllätyksekseni löysin ihka ensimmäisen kunnon sormukseni! Mieli muuttui kummasti rannan tuottavuuden suhteen :) Parin minuutin päästä kone piippasi muutaman metrin päästä ensimmäisen sormuksen löytöpaikasta, ja sain ( vain vibraproben avustuksella ) kaivettua ylös tämän:

Kuva

On kyllä ohuin sormus mitä olen ikinä nähnyt. Molemmissa sormuksissa hopea leimat. Siinä taisi sitten olla tämän kesän sormukset :D
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Yarrder
Viestit: 39
Liittynyt: 26 Huhti 2008, 18:32
Paikkakunta: Pirkammaa

Viesti Kirjoittaja Yarrder »

Hienot sormukset löysit, varsinkin ylempi. Niinhän se vain oli itselläkin, että kaikista surkeimman oloiselta rannalta löytyi sormuksia, kaikki neljä ja toistaiseksi ne ainoat :) Tosin yksi vain oli hopeaa.

Tämän päivän reissu uimarannalle oli varsin masentava, ranta näytti oikein hyvältä mutta ei kolikon kolikkoa saati sormuksia tms. Onneksi vanha partioleiripaikka pelasti :)
Ace marks the spot.
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Ja kuvien olisi pitänyt olla linkkejä... Noh täältä löydätte isommat kuvat jos kiinnostaa :)
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Yarrder
Viestit: 39
Liittynyt: 26 Huhti 2008, 18:32
Paikkakunta: Pirkammaa

Viesti Kirjoittaja Yarrder »

Niin mistä "täältä" :D
Ace marks the spot.
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Voi elämä kun voi mennä vaikeaksi :D

Jospa nyt toimisi
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Vastaa Viestiin