Piippailukaveria Rovaniemellä?
Piippailukaveria Rovaniemellä?
Löytyykö Lapin pääkaupungista harrastajia? Itsellä olisi intoa paljon, mutta autottomuus ja kokemattomuus rajoittavat harrastamista aika paljon. Ja ainahan piippailu on porukassa mukavampaa... Kesällä pyörin Oulun seudulla paljon, ja sieltäpäin tulikin jo viestiä, että voisin saada piippailuseuraa.
On siellä ainakin uimarantoja
http://uimarannat.com/rovaniemi
(Tuopas olikin hyvä linkki vaikka itse sanonkin )
http://uimarannat.com/rovaniemi
(Tuopas olikin hyvä linkki vaikka itse sanonkin )
Kävin aika vasta tsekkaamassa sen keskustan uimarannan, ja melko tyhjältä vaikutti. Muutama hassu kolikko. Joko siellä on käynyt joku muu piipparin kanssa, tai sitten se on siivottu syksyllä todella hyvin... Keskustan alueella en ole juuri muualla piippaillut. Puistoissa varmasti löytyisi monenlaista, mutta en ole veielä niihin kajonnut. En tiedä saisiko niihin lupiakaan?
Viimeksi käydessäni niin kuulin että pari Lappsetin tehtaan työntekijöistä harrastaa piippailua sielläpäin, ja varmasti on muitakin.
Leikkipuistoja siellä on hyvin paljon, ja niissä uskoisin että saa piippailla ilman lupaa, hyvä aina varmistaa kuitenkin. Muuten pitää kieltää lapsetkin leikkimästä
no, ehkä mä jätän Garretin kotiin tällä kertaa..
Leikkipuistoja siellä on hyvin paljon, ja niissä uskoisin että saa piippailla ilman lupaa, hyvä aina varmistaa kuitenkin. Muuten pitää kieltää lapsetkin leikkimästä
no, ehkä mä jätän Garretin kotiin tällä kertaa..
- Velsku
- Metallinetsijä
Armeija-aikaan Rovaniemellä katselin niitä saksalaisten tuhoamien talojen kivijalkoja metsissä ja ajattelin, että mitähän noista piipparilla löytyis... Ei ainakaan rauniopaikkoja puutu tuolla seudulla, joissa on varmasti monenlaisia hyviä löytöjä.
Täältä Oulun suunnasta ja ympäristöstä kyllä löytyy piippailupaikkoja. Samoin, kuin Rovaniemellä ja kaikkialla muuallakin, vaatii vain vähän tasutatutkimusta.
- Velsku
Täältä Oulun suunnasta ja ympäristöstä kyllä löytyy piippailupaikkoja. Samoin, kuin Rovaniemellä ja kaikkialla muuallakin, vaatii vain vähän tasutatutkimusta.
- Velsku
--------------------
Minelab Explorer XS, (8", 10,5", 15"WOT)
Garrett AT Pro (vakio + 5"x8" kelat)
Minelab digger
Garrett pro pointer
Garrett sandscoop
Minelab Explorer XS, (8", 10,5", 15"WOT)
Garrett AT Pro (vakio + 5"x8" kelat)
Minelab digger
Garrett pro pointer
Garrett sandscoop
Re: Piippailukaveria Rovaniemellä?
Huomiseksi piippailuseuraa täältä Rollosta? Eipä oo tullu alueeseen vielä perehyttyä kauheesti vaikka kotikaupunki onki.. Uimarannoile ei taia olla asiaa vielä. Pittääpä käyä tarkistamasa tuluvatilannetta...
XP Orx