tunnistaako kukaan

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
oskari
Innostunut Etsijä
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Huhti 2008, 18:14
Paikkakunta: nilsiä

tunnistaako kukaan

Viesti Kirjoittaja oskari »

taas venäläinen raha olisiko kellään tietoa vuosiluvusta varmaan joku peter 1 paikkeilla
Kuva
Kuva
Avatar
Yki
Kunniajäsen
Viestit: 1005
Liittynyt: 11 Touko 2007, 15:54
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Yki »

Denga näyttää olevan. Kattelin Pietari suuren aikaisia rahoja mutta ihan tollasta en löytänyt. Voi kyllä olla jostain 1720-luvulta.

Yki
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
Avatar
Hannu
Metallinetsijä
Viestit: 333
Liittynyt: 15 Tammi 2007, 21:40
Paikkakunta: Aurajokilaakso

Viesti Kirjoittaja Hannu »

Denga, mutta tosi vanhalta näyttää!

Olisiko tuo vuosiluku 1714? Toiseksi viimeinen kirjain on sen verran kulunut..
ilkkap
Kunniajäsen
Viestit: 2158
Liittynyt: 16 Elo 2007, 16:35

Viesti Kirjoittaja ilkkap »

Minulla on täydellinen venäjänkielinen rahakirja Venäjän rahoista (Moneta rossija).
Valitettavasti en osaa oikein käyttää sitä, mutta pikaisen vilkauksen perusteella voisi olla 1712 kopeekka.

Edit: 1712 - 1715.
Tahhir
Viestit: 48
Liittynyt: 03 Touko 2008, 00:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: tunnistaako kukaan

Viesti Kirjoittaja Tahhir »

DENGA 1714
Kuva
Vastaa Viestiin