Jotakin ehdin kaivaa ylöskin. Saldon saa arvata; kasa korkkeja. Mutta löysin myös ensimmäiset RAHAT!!!! Viitosen jäänmurtajakolikko vuodelta 1991 ja kympin kolikko vuodelta 1993. Kyllä jännitystä piisaa kun monttuja kaivaa. Paikka on kyllä iso ja siellä on karavaanareitakin, että sitä en omin voimin saa tyhjättyä vuosikausiin. Se on myös aika yleinen juopottelupaikka kesäisin, joten korkkeja lienee pirusti. Mutta on mulla ainakin hyvät maastot missä treenata.
Ilkka
