No, toiset elää netissä, toiset oikeaa elämääVeem kirjoitti: Kappas, tältä siis tuntuu kun saa ylennyksen. Olen näköjään ~800 viestiä sinua perässä, vaikka rekisteröidyttiin samoihin aikoihin. Pitääpä kiristää tahtia.
t. patti
No, toiset elää netissä, toiset oikeaa elämääVeem kirjoitti: Kappas, tältä siis tuntuu kun saa ylennyksen. Olen näköjään ~800 viestiä sinua perässä, vaikka rekisteröidyttiin samoihin aikoihin. Pitääpä kiristää tahtia.
Noniin, löytyihän sieltä jotain eroakin. Tosin tuon midtone alueen merkitys on nyt aika minimaalinen. Tuotako se Garretin "we have opened up european coin range" tarkoittaa? Olisin kuvitellut, että itse kolikoiden ID-aluetta olisi levennetty eikä vain ääniavaruutta.NÄÄTÄ kirjoitti:Tästä U.S. ja INT version eroista oli aiemmin juttua. Tuossa kuvassa näkyy kaikki mitä minä olen saanut selville eroja. Eli etupaneli symboleineen on eri ja lisäksi INT-versiossa HIGH TONE-aluetta on kasvatettu, jotta Euro-kolikot - vaikka ovatkin monenmoista seosmetallia - antaisivat korkean äänen. U.S. versiossa tuo HIGH TONE-alue on aika pieni, eli pitää olla jo hyvä kohde, kun kilahtaa korkealta. Muuten toiminnaltaan lienee yhtäläisiä.
http://www.findmall.com/file.php?79,file=187718
Aijaa, no onneksi nuo mun luurit joita kokeiltiin Veemin AT Prohon toimii sentään Seahunterin kanssa Onkohan Garretilla siis sittenkin kahdenlaisia vedenpitäviä kuulokkkeita?TAZ kirjoitti:Mulla on nuo luurit. Ensimmäisten kanssa oli juuri samanlainen ongelma kuin sulla. Uudet vaihtuivat takuuseen ja nyt toimivat hyvin.
-TAZ-
Onneksi olkoon uudesta laitteesta Nyt ei tarvita kuin kesä!Crimsomnia kirjoitti:Saapuihan se laite vihdoin tännekin... Hyvä että pysyi housut jalassa kun availin pakettia.
Aika jännä, tää piippaa kolmesti kun heiluttaa kolikkoa kela edessä. Eli aina kun kolikko menee kelan osan ali. Mulla oli käsitys, että DD-kela "näkee" tuolla keskikohdalla kapeana keilana, samanlailla kuin AT Pron manuaalin kuvissa.
Garrett AT pro on ollut ilmeisesti ongelmia kelojen ym. juttujen kanssa näiden ensimmäisten laitteiden kanssa, mutta ilmeisesti asiat on saatu korjatuksi näissä uusissa AT pro laitteissa.Rolle kirjoitti: Jos vesitiiviys jää huomioimatta, niin kummassa saa paremmin rahalle vastinetta? X-terraa pitäisi tietty päästä vertailemaan 10,5 " 7,5 kHz pyöreällä DD:llä, niin kelat olisivat melko samaa luokkaa. Hintaahan molemmilla on aika tarkkaan tasan 600€.
X-terrassa on toki paljon enemmän säädettävää, mutta miten paljon säädöistä todellisuudessa saa etua (mm. Noise cancel, tracking GB jne..)?
Älä unohda sitä kelasuojaaRolle kirjoitti:Hyviä pointteja!
Epäilen tosin, että itseni kohdalla AT PRO on ergonomialtaan juuri sopiva kyynärtuen puolesta.
Ja saahan tuota X-terraakin nykyään suoraan isolla DD:llä, joten sen puolesta ei ole tarvetta suosia kumpaakaan. Pitäisiköhän sitä lähteä käväisemään Viron-putiikissa tässä keväällä .
Kyllä AT näyttää pelittävän erinomaisesti Olisi jännä kokeilla vastaavassa paikassa erästä E... alkavaa konetta pelittäiskö vai olisiko täysin mykkäEtsijä82 kirjoitti:Tässä videota AT pro, että miten se pelaa rautaisessa ympäristössä:
http://www.youtube.com/watch?v=rD6PJQK5 ... r_embedded
Kyllä tuo minusta ainakin vaikuttaisi pelaavan oikein hyvästi ja noin rautaisia peltoja on tullut vastaan jo jokunen, eli ei mitenkään kovin helppo homma erottaa seasta hyviä kohteita.
Kateellisten panettelua, etteikö E-räkki toimisi tommosessa tilanteessa, pitää vaan heiluttaa Wiimosen päälle hitaastiiii...Ekomasteri kirjoitti:Kyllä AT näyttää pelittävän erinomaisesti Olisi jännä kokeilla vastaavassa paikassa erästä E... alkavaa konetta pelittäiskö vai olisiko täysin mykkäEtsijä82 kirjoitti:Tässä videota AT pro, että miten se pelaa rautaisessa ympäristössä:
Kyllä tuo minusta ainakin vaikuttaisi pelaavan oikein hyvästi ja noin rautaisia peltoja on tullut vastaan jo jokunen, eli ei mitenkään kovin helppo homma erottaa seasta hyviä kohteita.
Niin toooossiii hiiitaastii jos sittenkäänEtsijä82 kirjoitti:Kateellisten panettelua, etteikö E-räkki toimisi tommosessa tilanteessa, pitää vaan heiluttaa Wiimosen päälle hitaastiiii...Ekomasteri kirjoitti:Kyllä AT näyttää pelittävän erinomaisesti Olisi jännä kokeilla vastaavassa paikassa erästä E... alkavaa konetta pelittäiskö vai olisiko täysin mykkäEtsijä82 kirjoitti:Tässä videota AT pro, että miten se pelaa rautaisessa ympäristössä: