Onko kukaan kokeillu minkälaista ääntä piippari pitää, kun alla on kultakolikko?
Vielä parempi jos joku on kokeillu Fisherin kanssa tätä?
Jos muulla laitteella kokeillu, niin onko lähellä hopeaa? Vai isoa kuparikolikkoa?
Ettei vaan ensikesänä jää löytämättä se ensimmäinen kultakolikko.
