hieno peli tää x-terra 70 ehkä liiankin

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
tonkija1
Viestit: 19
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 14:38

hieno peli tää x-terra 70 ehkä liiankin

Viesti Kirjoittaja tonkija1 »

olen nimittäin kaivanut noin 999 pullonkorkkia, harjotuksen puutetta. no onsitä löytynyt muutakin mielenkiintosta ehkä liiankin...heh 8) :wink: :wink: harmi kun tämäkin laji on vähän niinkuin kullanetsijöitten/kalamiesten tms.. hommaa että ei parane hölötellä jos löytää jonkun kiinostavan paikan, ja varsinkin tällaiselle hölösuuulle kun teksi mieli keskustella ja kysellä asioista alan harrastelijoiden kanssa tuota onko satakunnan aluella alan harrastajia
Avatar
Tuoma SS
Metallinetsijä
Viestit: 249
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 13:05
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja Tuoma SS »

Noita pullonkorkkeja joudut kyllä kaivamaan jatkossakin... Ainut mihin voi vaikuttaa on se, että etsii sellaiselta alueelta jossa niitä on mahdollisimman vähän. -Tosin jääpä siinä sitten löydötkin tekemättä, jos tuolla tekniikalla alkaa paikkoja blokkaamaan.

Itse olen kyllä melko avoimesti löydöistäni "hölissyt" koska jos jostain nyt sattuu esim. kultasormus löytymään, niin mikään ei tue sitä teoriaa, että samalla paikalla on niitä roppakaupalla. Tarkat paikat voi aina jättää sanomatta, mutta jos olen mielestäni jonkin paikan käynyt "tarpeeksi" hyvin läpi, niin sanon kyllä että mistä löytyi (mikäli jotain erikoisempaa), muussa tapauksessa kerron minkä kaupungin/kunnan alueelta. Jos nyt jollekin "korkkaamattomalle" rannalle tms. sattuu eksymään mistä tavaraa nousee, niin en kyllä sitten siinä tapauksessa ole ensimmäisenä koordinaatteja netissä levittelemässä.

Tänä kesänä voi kyllä jäädä postaukset melkoisen vähiin, kaikenlaista taloprojektia pukkaa, joten ei välttämättä maastoon oikein ehdi. Todennäköisesti myös yli 90% ylös nousevasta tavarasta on jo entuudestaan tuttua, mutta mikäli jotain ennennäkemätöntä nousee, niin täytyyhän ne sitten esitellä...

OT: Vetouistelijoiden parissa on onneksi nykyään jo varsin avointa tuo ottipaikkojen tiedottaminen. Ei ollenkaan huono asia, kun tulee tuota "tyhjää" vedettyä muutenkin ihan riittävästi... :D
Avatar
RJR
Kunniajäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 08 Loka 2007, 21:54
Paikkakunta: Oripää Finland

Viesti Kirjoittaja RJR »

Siitäpä - korkkaamattomasta - tuli mieleeni että jos joku on Humppilan läheltä niin se Myllylammen uimaranta olis varmaan hyvä tutkia. Mun piti käydä siellä itse kun Suomessa olin mutta en ehtinyt. Siellä käy kesällä paljon porukkaa ja alue ei ole iso.
Ja Harestuassa on vielä maa jäässä ja lumen peitossa. :?
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä :) ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Vastaa Viestiin