Erittäin pieni sinetti
Erittäin pieni sinetti
Mistä tämä on. Teksti on venäjää. Missä pussissa on näin pieni sinetti.
Golden Mask 3
Fiskarsin lapio
Fiskarsin lapio
-
- Kunniajäsen
Sinetti
Tuo voisi olla jonkin koneen sinetti (dieselmoottorin syöttöpumpun sinetti) venäläinen teksti vähän ihmetyttää jos ei sitten ole belaruksesta
- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Lyijysinettejä on käytetty monissakin tarkoituksissa, mutta voisihan tuo olla vaikka kangaspakan sinettikin, kun on noin pieni
Saisikohan noita kirjaimia mitenkään selville, kun foorumillahan on Venäjänkielen taitoisiakin.
Saisikohan noita kirjaimia mitenkään selville, kun foorumillahan on Venäjänkielen taitoisiakin.
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Ne kirjaimmet näkyis paremmin jos valaiset sitä esinettä sivusta, eli pöytälevyn tasolta (LED taskulamppi ja yksi LEDdi)
Niin nuin minä olen tehnyt tassä kuvassa
http://postimage.org/image/hvoezh5w/
Niin nuin minä olen tehnyt tassä kuvassa
http://postimage.org/image/hvoezh5w/
ATX, T-2, ACE300i, White's Bullseye TRX, Pistol Probe, Garrett Pro pointer, Lesche Digging Cutting Tool. Fiskars taittolapio, Sniper Spade (ruostumaton) Evolution Extreme Blade (ruostumaton) sand scoop EVROEXCAVATOR-2 v.22 (ruostumaton).
- hellraiser
Ylemmässä kuvassa olen näkevinäni kirjaimet D ja R. Mahdollisesti myös K ja O. Alemmassa viimeinen kirjain on ns. "pehmeä merkki" (ei siis sinänsä mikään kirjain).
Tuo poikkiviiva on ilmeisesti naarmu.
Sen etupuolella tosiaan ainakin I ja D.
Uusia kuvia odotellaan
Edit: Tarkemmin katsottuna tuo D voi jostain syystä olla myös kirjain ц, koska vasemmanpuoleinen pystyviiva on oikeanpuoleista ohuempi.
Tuo poikkiviiva on ilmeisesti naarmu.
Sen etupuolella tosiaan ainakin I ja D.
Uusia kuvia odotellaan
Edit: Tarkemmin katsottuna tuo D voi jostain syystä olla myös kirjain ц, koska vasemmanpuoleinen pystyviiva on oikeanpuoleista ohuempi.
Minelab Safari