x terra 50 vai garret 550 onko kellään garret 550 kokemuksia
x terra 50 vai garret 550 onko kellään garret 550 kokemuksia
olin hankkimassa tota garret gta 550 villenkellosta mutta heiltä oli loppu tämä malli ja tarjosivat tilale tota terra 50. stä garretin oikea hinta on 550 euroa mutta oli tarjouksessa ja terran sais samaan 495 hintaan.
Eipä ole kokemuksia muusta kuin omasta x-terra 70:sestä. Laite on siitä hyvä että ei tarvi kun mennä pihalle ja ruveta piippailemaan 50:nen terra lienee lähes sama laite. Jotkut vannovat Garrett ace 250:sen nimeen joskin siinä onkin vähemmän ominaisuuksia. Garret ace 250 video http://youtube.com/watch?v=ry0fs1QFPCo
Kiinnostaisi kyllä ostaa tuollainen 250:nen garretti ja kokeilla mistä olen jäänyt paitsi
Kiinnostaisi kyllä ostaa tuollainen 250:nen garretti ja kokeilla mistä olen jäänyt paitsi
Tunnin verran Garretin 550 testannut. Viritetty ACE, mutta vanhempaa tekniikkaa. Kaverini Lee englannissa vaihtoi kyseisen laitteen Terran 30:een ja eroa suorituskyvyssä on kuulemma reilusti, Terran hyväksi.
Terran 50 pitää sisällään säädettävän maahäiriön poiston, joten jo pelkästään sillä kriteerillä valitsisin ehdottomasti Terran. Garretissa oli muistaakseni fiksattu.
Terran 50 pitää sisällään säädettävän maahäiriön poiston, joten jo pelkästään sillä kriteerillä valitsisin ehdottomasti Terran. Garretissa oli muistaakseni fiksattu.
ML Musketeer, Tesoro Vaquero
Ex: ML Sovereign Elite, Ace 250, CS 1220 XDP, CS 2MX
# Sormet savessa vuodesta 2004
Ex: ML Sovereign Elite, Ace 250, CS 1220 XDP, CS 2MX
# Sormet savessa vuodesta 2004