Koru piippareille

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Keseppa
Kunniajäsen

Koru piippareille

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Olen lauantaina menossa myymään tavaraa joulumarkkinoille ja jaan myyntipöydän työkaverinin kanssa joka on muotoilija ja koruntekijä. Hän ei pääse paikalle niin hain hänen tavaransa tänään ja olin aika yllättynyt kun näin yhden korumallin siellä. Alla kuva siitä ja linkki hänen kotisivuilleen. Ei varmaan kaipaa selitystä et mistä tuo on tehty :twisted:

Kuva

http://jhkorut.wordpress.com/

Jos tommonen kiinnostaa niin laittakaa privaa
TAZ
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja TAZ »

Onkohan tuo mallisuojattu ?

Jos kehittelis tässä viinapullonkorkista vastaavan, niin valmistusmateriaalia olis ainakin riittävästi tarjolla. Noita vois sitten markkinoida maanläheisinä korkkikoruina.

-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

En tiedä mutta en usko että on mallisuojattu.

Kyllähän tuosta voi ideaa helposti kehittää ja on Johannakin sitä tehnyt. Hänellä on koruja aika paljonki eri kierrätysmateriaaleista. Esimerkiksi kiväärin hylsyistä on tehtynä aika kiva malli.

Mistähän sitä löytäis viinapullon korkin kun oon kaikki löytämäni laittanu jo metallikeräysastiaan eikä niitä omasta takaa tule :roll:
Vastaa Viestiin